اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل:

28 طرح گردشگری در اردبیل در حال اجراست

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: به همت و تلاش فعالان بخش خصوصی هم اکنون 28 طرح گردشگری در جای‌جای استان اردبیل در حال انجام است.

28 طرح گردشگری در اردبیل در حال اجراست
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی در اردبیل اظهار داشت:‌ این طرح‌ها در حوزه احداث هتل، هتل‌آپارتمان، مجتمع‌های آب‌درمانی، اماکن بین‌راهی و پذیرایی، تأمین زیرساخت‌های بخش گردشگری و همچنین تکمیل کمپ‌های گردشگری و... در حال انجام است که بخشی از این طرح‌ها و پروژه‌ها تا فصل گردشگری سال آینده آماده افتتاح می‌شود.
وی بخش گردشگری را از ظرفیت ممتاز و بی‌نظیر استان اردبیل یاد کرد و افزود: انجام مطالعات برای ساماندهی آب‌درمانی‌های شهر گیوی، احداث هشت کمپ گردشگری، تأمین زیرساخت‌های پنج منطقه نمونه گردشگری و احداث هشت دهنه سرویس بهداشتی از جمله فعالیت‌هایی است که در حوزه گردشگری در نقاط مختلف استان اردبیل در دست اقدام است.
بیگدلو یکی از طرح‌های اساسی توسعه گردشگری را اتصال شهر اردبیل به سرعین با فاصله زمانی اندک و از طریق منطقه شورابیل اعلام کرد و بیان داشت: این پروژه در حال طراحی نهایی است که انتظار می‌رود با خط ارتباطی جدید بتوانیم گردشگران را در اندک فاصله از شهر گردشگری اردبیل به سمت سرعین و بالعکس هدایت کرده و سوق دهیم.
این مسئول در ادامه سخنان خود ضرورت راه‌اندازی دهکده ورزشی و گردشگری را با مشارکت بخش خصوصی در سرعین و فضاهای گردشگری اردبیل یادآور شد و خاطر نشان کرد: در این زمینه برنامه‌های خوبی را در دست اقدام داریم که امیدواریم در فاصله زمانی مشخص شده بتوانیم این اهداف خود را محقق کنیم.
وی به سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل و بازدید از بسیاری از طرح‌های راه‌سازی و مسکن در اردبیل تصریح کرد: راه سرچم به اردبیل در 11 سال گذشته با برآورد هزینه یک هزار و 800 میلیارد ریال در حال اجرا است که تاکنون برای این پروژه بیش از یک هزار و 400 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
به گزارش فارس، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل اعتبار امسال این پروژه را 260 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این پروژه به زودی با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود اما قرار است ردیف اعتباری این پروژه در دو سال آینده بسته نشود تا امکان چهار خطه کردن این مسیر مهیا شود.
وی اعتبار امسال استان اردبیل را بالغ بر 125 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: امیدواریم بیش از 70 درصد وعده داده شده در تخصیص اعتبارات از این مبلغ اعتبار به استان اردبیل تخصیص پیدا کند.
بیگدلو همچنین تکمیل راه اصلی خلخال – فیروزآباد و چهار خطه شدن اردبیل ـ مشگین‌شهر را بیان کرد و اظهار داشت: بخش عظیمی از اعتبارات استان در حوزه راه صرف می‌شود.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول