اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد:

احداث و تجهیز پارک ساحلی گردشگری بنک

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از احداث و تجهیز پارک ساحلی گردشگری بنک خبر داد.

احداث و تجهیز پارک ساحلی گردشگری بنک
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس ‌در بازدید از طرح‌های در دست اجرای شهر ساحلی بنک اظهار کرد: توجه به زیرساخت‌های مختلف در شهرستان کنگان مورد توجه همه مسئولان قرار دارد و از همه ظرفیت موجود برای تحقق این مهم بهره می‌بریم.
وی افزود: از مسئولان منطقه ویژه پارس جنوبی انتظار داریم توجه لازم را به محیط پیرامونی داشته باشند و نسبت به ایجاد زیرساخت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... اهتمام ورزند.
فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته در مسیر توسعه کنگان گام‌های بزرگی برداشته شده و پیشرفت‌های خوبی نیز حاصل شده که البته کافی نیست و باید بر تلاش و فعالیت خود بیفزاییم.
یزدان‌شناس با تاکید بر لزوم احداث میدان ورودی بنک بیان کرد: شهر ساحلی بنک به عنوان دروازه ورودی پایتخت انرژی محسوب می‌شود و با هماهنگی فرمانداری و سازمان منطقه ویژه طرح میدان ورودی یا نماد مشعل گاز طبیعی طراحی می‌شود که انتظار داریم به زودی اجرایی شود.
وی بر لزوم تقویت جاذبه‌های گردشگری در این شهر تاکید کرد گفت: شهر ساحلی بنک به لحاظ جاذبه‌های طبیعی و الهی به ویژه ساحل زیبای آن به عنوان شهر توریستی و گردشگری شهرستان شناخته شده که برای تقویت این جاذبه‌ها باید برنامه‌ریزی شود.
فرماندار کنگان خواستار احداث سالن فرهنگی در بنک شد و تصریح کرد: اختصاص اعتبار از محل سفر سوم هیئت دولت برای احداث سالن فرهنگی و هنری شهرداری بنک به منظور استفاده عموم شهروندان از جمله تصمیمات مهمی است که در توسعه بنک بسیار اثربخش است.
یزدان‌شناس از احداث و تجهیز پارک ساحلی گردشگری بنک خبر داد و عنوان کرد: اختصاص اعتبار لازم برای توسعه پارک ساحلی بنک و تجهیز این پارک گردشگری از مهم‌ترین برنامه‌های این شهرستان است.
شهردار بنک نیز اظهار کرد: اعتبار لازم برای آسفالت معابر و فضاهای شهر تخصیص یافته که فرماندار کنگان در این امر نقش ویژه‌ای داشته است.
حسین صفایی افزود: پیگیری مشکلات سد تغذیه مصنوعی" لودر" توسط فرماندار و امور آب انجام شده به ویژه در ارتباط با ایجاد دیوار حفاظتی از سمت سریز جنوبی و شمالی سد اقدامات اساسی انجام می‌شود.
وی در زمینه تقویت گردشگری نیز بیان کرد: از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای توسعه شهر توریستی و گردشگری بنک دعوت شده که نتایج ارزشمندی در بر خواهد داشت.
شهردار بنک از احداث میدان دسترسی شهر کنگان و بنک خبر داد و خاطرنشان کرد: با همه توان برای ساختن و آبادانی این شهر ساحلی تلاش می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول