اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیر خبر داد:

اختصاص یک میلیارد ریال برای آغاز طرح گردشگری قینرجه

خبرگزاری فارس: فرماندار نیر از اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار برای آغاز طرح گردشگری شهرستان نیر خبر داد.

اختصاص یک میلیارد ریال برای آغاز طرح گردشگری قینرجه
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی صبح امروز جریان بازدید از این طرح به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: پیش‌بینی میشود با تزریق اعتبارات دیگر این طرح به زودی تکمیل و مورد استفاده مردم منطقه و میهمانان استان قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه عملیات ساماندهی و احداث آبگرم قینرجه شهرستان نیر آغاز شده است، خاطرنشان کرد: این طرح در قالب ساماندهی و احداث چشمه آبگرم قینرجه نیر اجرا میشود.
این مسئول خاطرنشان کرد: آبگرم قینرجه نیر یکی از آبگرم‌های مشهور استان اردبیل است که در جاده ترانزیتی سراب ـ نیر واقع شده بود و در جریان نوسازی این جاده تخریب شد.
عباداللهی یادآور شد؛ احیای این آبگرم یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان منطقه و خواست عموم مردم شهرستان نیر بود که به میمنت هفته مبارک دولت در سال مزین به جهاد اقتصادی محقق شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه روند مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در شهرستان نیر تسریع شده است، بیان داشت: از سال 85 تاکنون 180 میلیارد ریال تسهیلات برای مقاوم‌سازی و نوسازی مسکن در شهرستان پرداخت شده است.
این مسئول گفت: در این مدت 2 هزار و 418 واحد ساختمانی در روستاها و شهرهای نیر و کوراییم احداث شده و تسهیلات بانکی به متقاضیان پرداخت شده است.
عباداللهی در پایان افزود: از سهمیه سال گذشته 607 واحد در سال جاری عقد قرارداد شده که از این تعداد 165 واحد پایان کار دریافت کرده‌اند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول