اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا خبر داد:

اجرای توامان فعالیت‌های فرهنگی و اقتصادی برای مددجویان

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا گفت: برطرف کردن نیازهای اقتصادی و معیشتی افراد محروم به تنهایی کافی نیست و فعالیت‌های فرهنگی اولویت بهبود اوضاع زندگی افراد زیر پوشش است.

اجرای توامان فعالیت‌های فرهنگی و اقتصادی برای مددجویان
سید موسی عمادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی نقش بسزایی در استحکام خانواده کمیته امداد دارد و در همین باره نیز برنامه‌های مختلفی برای نوعروسان در این نهاد برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه افراد زیر پوشش این نهاد دارای کمترین امر طلاق هستند، خاطرنشان کرد: با برگزاری کلاس‌های آموزشی فراوان و انجام ازدواج آسان، جوانان زیر پوشش این نهاد دارای کمترین درصد هستند.
عمادی ادامه داد: کمک به آموزش مهارت‌های زندگی، کشف استعدادهای درخشان
در بین افراد زیرپوشش، برگزاری طرح‌های مختلف فرهنگی و اردوهای فرهنگی افراد زیر پوشش کمیته امداد از جمله فعالیت ‌های فرهنگی این کمیته برای مددجویان است.
وی بیان کرد: در سال جاری با هماهنگی‌ها و تلاش‌های انجام شده و کمک خیرین، 32 نوعروس زیر پوشش این نهاد مقدس راهی خانه بخت شدند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا افزود: این نهاد همه ساله با برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی در راستای سلامت روح و روان مددجویان و ارتقای سطح بینش و عزت نفس آنان تلاش می‌کند.
عمادی تصریح کرد:‌ در همین راستا این نهاد از ابتدای سال تاکنون اردوهای مختلف تربیتی و تخصصی وی‍ژه دانش‌آموزان، دختران و مادران تحت حمایت کمیته امداد برگزار کرده است که مددجویان در این اردوها علاوه بر سیاحت و زیارت از برنامه‌های اعتقادی، دینی، احکام و مسابقات برخوردار شدند.
وی همچنین ایجاد اشتغال را یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای رهایی از بیکاری مددجویان و خودکفایی آنان دانست و گفت: در این رابطه نیز با هماهنگی انجام شده تعدادی از افراد برای حرفه آموزی به فنی و حرفه‌ای معرفی شدند تا با اخذ مدرک از فنی و حرفه‌ای برای اشتغالزایی مناسب آنان چاره اندیشی شود.
عمادی گفت: بنا داریم با اجرای برنامه‌های فرهنگی، عزت نفس مددجویان را تقویت و بینش مددجویان را افزایش دهیم تا مددجویان ما با توجه به عدم تمکن مالی مناسب، رنج فرهنگی را احساس نکنند و در رابطه با مسائل فرهنگی توانمند باشند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول