اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی بابل:

20 مهد کودک روستایی سال 91 مجوز می‌گیرند

خبرگزاری فارس: رئیس بهزیستی بابل گفت: در بابل در نیازسنجی انجام شده سه مهد شهری و 20 مهد روستایی خواستار دریافت مجوز هستند که در سال 91 نسبت به صدور مجوز این مهدها اقدام می‌شود.

20 مهد کودک روستایی سال 91 مجوز می‌گیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، علی محمدی فیروزجایی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح طرح یک وعده غذای گرم مهدهای کودک روستایی مناطق محروم در روستای صورت بندپی شرقی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم سازمان بهزیستی علاوه بر حمایت از معلولان و افراد زیر پوشش، بسط و توسعه مهدهای کودک مناطق شهری و روستایی است.
وی افزود: بابل دارای 88 مهد روستایی و 50 مهد شهری است که در نیازسنجی  انجام شده سه مهد شهری و 20مهد روستایی خواستار دریافت مجوز هستند که در سال 91 نسبت به صدور مجوز این مهدها اقدام می‌شود.
محمدی بهترین سنین برای تعلیم آموزه‌های دینی و قرآنی  برای بچه‌ها را سنین کودکی برشمرد و خاطرنشان کرد: توجه به مسائل مذهبی و معنوی، حجاب و فراگیری آداب اسلامی در مهدهای کودک از دیگر سیاست‌های مهم سازمان بهزیستی است.
رئیس بهزیستی بابل از آغاز اجرای طرح یک وعده غذای گرم در 11 روستا مهد مناطق محروم بابل خبر داد و افزود: اجرای این طرح 130 روز بوده که با اجرای آن 200 کودک روستا مهدهای بابل زیر پوشش قرار گرفته و از یک وعده غذای گرم برخوردار می‌شوند.
محمدی سرانه هر کودک روستامهد بابلی برای بهره مندی از یک وعده غذای گرم را 533 تومان برای شش روز در هفته برشمرد و بیان کرد: روستامهدهایی که از نظر شرایط اقتصادی و اجتماعی در وضعیت مطلوبی نبوده برای شرکت در این طرح انتخاب شدند.
وی حبوبات، ماکارونی، شامی،عدس، لوبیا و برنج را از جمله غذاهای گرم به روستا مهدهای بابل عنوان کرد.
محمدی از آمادگی بهزیستی بابل برای صدور مجوز مهدهای کودک در روستاهای این شهرستان خبر داد و بیان کرد: روستاهایی که دارای بیش از 100 خانوار هستند با درخواست دهیاری و شورای روستا نسبت به صدور مجوز مهد کودک از سوی بهزیستی بابل اقدام می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول