اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نهمین دوره انتخابات مجلس؛

12 صندوق به صندوق‌های انتخابات امسال افزوده می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار مشهد گفت: امسال برای انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی 12 صندوق به صندوق‌های موجود افزوده می‌شود.

12 صندوق به صندوق‌های انتخابات امسال افزوده می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن موحدیان ظهر امروز در نشست کمیته پیشگیری از جرایم انتخاباتی کارگروه رسانه و مطبوعات شورای پیشگیری از جرم دادگستری خراسان رضوی اظهار داشت: ایجاد صندوق‌های جدید برای دولت هزینه زیادی در پی دارد.
فرماندار مشهد افزود: در همین راستا این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری تنها 12 صندوق به جمع صندوق‌های موجود اضافه می‌شود.
موحدیان با اشاره به فعال بودن 872 صندوق اخذ آرا در سطح شهرستان مشهد برای این دو انتخابات مهم تصریح کرد: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی حدود 90 نفر در مشهد به احتمال زیاد با توجه به شرایط موجود داوطلب نمایندگی می‌شوند.
وی توضیح داد: انتخابات امسال یکی از مهم‌ترین عرصه‌ها در میان انتخابات‌های گذشته بوده که هرچه با شکوه‌تر توسط مردم برگزار شود.
موحدیان تأکید کرد: در همین راستا بر اساس اعلام وزارت کشور تنها 10 درصد انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی به صورت نمونه کاملا مکانیزه صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه در مشهد انتخابات رایانه‌ای نخواهیم داشت عنوان کرد: با پیش‌بینی‌های انجام شده انتخابات امسال نباید دچار مسائل امنیتی شود.
فرماندار مشهد با تأکید بر این مطلب که در موضوع انتخابات به هیچ‌وجه نباید از اموال دولتی استفاده شود، اظهار داشت: صحت انتخابات موضوع بسیار مهمی است که باید به آن توجه جدی صورت گیرد.
وی عدم تعیین حریم مشهد را بدون تأثیر در برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست و اعلام کرد: در حال حاضر یکی از مهم‌ترین موضوعات مورد بحث در این زمینه اراضی روستایی است که طبق سنوات گذشته، روستاییان این مناطق به داوطلبان شهرستان خود رأی می‌دهند.
موحدیان خاطرنشان کرد: همه باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور در کشور دست به دست یکدیگر دهیم.
وی یادآور شد: با این اقدام شاهد ایرانی آبادتر برای رشد و شکوفایی هرچه بیشتر هستیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول