اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبدان:

دانشجویان تفاوت سفارتخانه و جاسوس‌خانه را درک کرده‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبدان گفت: اعتراض اخیر دانشجویان در حرکتی خودجوش به سفارت انگلیس و فریاد عزت‌خواهی حسینی آنان نیز نشان‌دهنده بیداری و بصیرت دانشجویان امروز ایران اسلامی است که به خوبی تفاوت سفارتخانه و جاسوس‌خانه را درک کرده‌اند.

دانشجویان تفاوت سفارتخانه و جاسوس‌خانه را درک کرده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد حمیدی‌نژاد صبح امروز در جمع شماری از دانشجویان اظهار داشت: دانشجویان امروز ایران اسلامی نیز رهرو دانشجویان 1332 هستند و همواره با بیداری و بصیرت با استکبار مبارزه می‌کنند.
حمیدی‌نژاد بیان کرد: اگر در 16 آذر سال 32 دانشجویان ایرانی در مقابل کودتای آمریکایی‌ها و حضور نیکسون معاون رئیس جمهور وقت آمریکا ایستادند و سه شهید تقدیم انقلاب کردند، امروز نیز دانشجویان ما بیدارند و همواره در مقابل استکبار می‌ایستند.
وی افزود: آمریکایی‌ها بیش از 21 میلیون دلار برای بازگرداندن شاه هزینه کرده بودند ولی دانشجویان ما در حضور خود آمریکایی‌ها فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند و این اقدام انقلابی آنها موجب شهادت سه دانشجو و مجروح شدن عده زیادی از آنان شد.
امام جمعه آبدان اضافه کرد: اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند دانشجو و دانشگاهیان قشر برگزیده جامعه‌اند، تعارف نیست و امید این نظام اسلامی به همین دانشجویان جوان است.
حمیدی‌نژاد تصریح کرد: اعتراض اخیر دانشجویان در حرکتی خودجوش به سفارت انگلیس و فریاد عزت‌خواهی حسینی آنان نیز نشان‌دهنده بیداری و بصیرت دانشجویان امروز ایران اسلامی است که به خوبی تفاوت سفارتخانه و جاسوس‌خانه را درک کرده‌اند.
وی ادامه داد: نقش انگلیس در فتنه سال 88 و تحریم داوطلبانه بانک مرکزی ایران تنها نمونه‌هایی از دشمنی این روباه پیر و مکار با جمهوری اسلامی ایران است.
امام جمعه آبدان خاطرنشان کرد: دانشجویان ما از این اقدامات انگلیس عصبانی هستند و این عصبانیت و خشم خود را نیز آشکار کردند.
امام جمعه آبدان از مجلس شورای اسلامی در ارتباط با مصوبه عزت‌مند کاهش رابطه با انگلیس قدردانی و عنوان کرد: ما خواستار کاهش رابطه با انگلیس بودیم و این انگلیسی‌ها بودند که با تعطیلی سفارت ایران این ارتباط را قطع کردند و فکر کردند که این تصمیم می‌تواند به ایران ضرر وارد کند.
حمیدی‌نژاد افزود: به گفته معاون وقت پلیس انگلیس، خود انگلیسی‌ها با هماهنگی قبلی به سفارت ایران حمله کردند و دو نفر را کشتند و کسی اعتراض نمی‌کند، آنوقت اعلام خشم و انزجار دانشجویان ما و تعویض پرچم سفارتخانه را منفی جلوه می‌دهند.
وی خطاب به دولت و مسئولان انگلستان گفت: شما و همه دشمنان این ملت بدانید که مردم طعم شیرین استقلال و آزادی را چشیده‌اند و راه حق را یافته‌اند و با تأسی به امام حسین (ع) هرگز زیر بار ظلم و ستم و خفت نمی‌روند.
امام جمعه آبدان گفت: آمریکا، انگلیس، آلمان و سایر هم پیمانانشان با تمام وجود در برابر کشورهای مخالف رژیم صهیونیستی ایستادگی می‌کنند و کشورهای ذلیلی چون عربستان و قطر نیز که ادعای اسلام دارند با ذلت تمام وعده تأمین بودجه حمله به این کشورها همچون سوریه می‌دهند اما به فضل پروردگار مردم این کشورها بیدار شده‌اند و به ‌زودی سران فاسد و خائن این کشورها را نیز با ننگ تمام سر جای خود می‌نشانند و اسلام با تمام وجود در برابر تمام کفر ایستادگی می‌کند و قطعاً پیروزی واقعی از آن اسلام است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول