اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر بهداشت:

16 آذر به نهضت اصیل دانشجویی روشنایی می‌بخشد

خبرگزاری فارس: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به مناسبت روز دانشجو تاکید کرد: انوار تابناک 16 آذر تا همیشه تاریخ به نهضت اصیل دانشجویی گرما و روشنی می‌بخشد.

16 آذر به نهضت اصیل دانشجویی روشنایی می‌بخشد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مرضیه وحید دستجردی به مناسبت روز دانشجو با صدور پیامی تاکید کرد: 16 آذر به نهضت اصیل دانشجویی روشنایی می‌بخشد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این پیام، افزود: 16 آذر که به حق روز دانشجو نامگذاری شده، سند روشن آزادی‌خواهی، حق‌طلبی و عدالت‌جویی دانشجوی مسلمان، پاک ضمیر و روشن‌اندیش ایرانی است.
در این پیام آمده است: در تاریخ پر فراز و نشیب ملت بزرگ ایران، به روزهای درخشان و سرنوشت‌سازی بر می‌خوریم که زبان و قلم از توصیف عظمت آن‌ها ناتوان و عاجز است 16 آذر مصداق یکی از این روزهای بزرگ و سرنوشت‌ساز است که در تاریخ مبارزات آزادی‌خواهانه‌ ملت رشید و سربلند ایران، هرگز گَرد فراموشی برآن نخواهد نشست.
دستجردی عنوان کرد: 16 آذر خورشید پرفروغی است که انوار تابناک آن تا همیشه تاریخ به نهضت اصیل دانشجویی گرما و روشنی می‌بخشد و گرامیداشت این روز، گرامیداشت تمام ارزش‌هایی است که تمسک و پایبندی به آنها، تضمین‌کننده سلامت و تداوم انقلاب الهی و شکوهمند اسلامی است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: بدون تردید، در چشم‌انداز آینده‌ جهان و جامعه، دانشگاه و دانشجو مهمترین سرمایه‌ ملی کشور است و در روند شتابان تحولات علوم و فناوری، حرف نهایی از آن کسانی است که در توسعه منابع انسانی گام‌های بلندی برداشته‌اند، این مهم در پرتو توجه ویژه و همه جانبه به دانشگاه و دانشجویان در همه‌ سطوح میسر است و امید آن که روز دانشجو فرصتی مجدد برای شناخت آن باشد.
دستجردی در بخش پایانی این پیام تصریح کرد: امیدوارم دانشگاهیان، اساتید و دانشجویان عزیز با حضور با نشاط و فعال خویش در مراسم بزرگداشت این روز تاریخی و بزرگ که به تعبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) از ایام‌الله است، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهدای دانشجویی که با نثار خون پاک و شریف خویش، سنگ بنای نهضت اصیل دانشجویی ایران را به جا گذاشته‌اند، در تقویت و تحکیم پایه‌های اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی بکوشند.
این گزارش حاکی است، امروز مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور محسن فرهنگی مشاور وزیر علوم، علیخانی مشاور وزیر و مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر، مجلس آرا مدیرکل امور دانش‌آموختگان، حجازی مدیرکل حراست مرکزی، یعقوبی، رئیس مرکز مشاوره دانشجویی، نصیرزاده، مشاور وزیر علوم و فرمانده بسیج کارکنان وزارت علوم و دانشگاه‌ها، احمد علم‌شاهی مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی فرهنگی ‌ـ اجتماعی وزارت علوم، میرزا بلوچی معاون سیاسی ‌ـ انتظامی فرماندار ری و جمعی از مسئولان شهرستان ری بر سر مزار شهدای واقعه 16 آذر در امامزاده عبدالله (ع) شهرری برگزار شد.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول