اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه صنعتی کرمانشاه:

شهدای دانشجو زمان را به تسخیر خود درآورده‌اند

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه صنعتی کرمانشاه در پیامی به مناسبت روز دانشجو اعلام کرد: شهدای دانشجو نه تنها اسیر زمان نشده­اند، بلکه زمان را به تسخیر خود درآورده‌اند.

شهدای دانشجو زمان را به تسخیر خود درآورده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی‌اکبر اختری در پیامی به مناسبت روز دانشجو ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و ارج نهادن به مقام رفیع تمام شهدای دانشجو در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، آورده است: شانزدهم آذر ماه یادمان پایداری آگاهانه مبارزه غیور مردانی راستین سرشت است که علیه سلطه استبدادی نو و دست‌نشانده به پا خاستند و با درک صحیح از زمان و مکان خود، جان خود را در راه مبارزه، آرمان‌خواهی و جلوگیری از تباهی ایران عزیزمان فدا کردند.
این پیام می‌افزاید: حماسه 16 آذر واقعه‌ای است که برای همیشه در تاریخ انقلاب ایران حک شده است و انتخاب حق‌خواهی آن‌ها نیم قرن است که در ایران عزیزمان تاثیرگذار بوده و طی این زمان عظمت روحی تصمیم آن‌ها جای تفکر و شگفتی دارد.
این پیام ادامه می‌دهد: شهدای 16 آذر نه تنها اسیر زمان نشده‌اند بلکه زمان را به تسخیر خود درآورده‌اند و تاثیر عمیقی در جامعه داشتند.
اختری در خاتمه ضمن گرامیداشت مجدد این روز بزرگ ابراز امیدواری کرده است به لطف خداوند در خدمت‌رسانی به این قشر فرهیخته کوشا باشد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول