اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون بند 20شهرداری مشهد:

2440 شغل مزاحم به خارج از شهر مشهد منتقل شده است

خبرگزاری فارس: دبیرکمیسیون بند 20 شهرداری مشهد گفت: از 28 هزار و 500 شغل مزاحم در سطح شهر، ۲ هزار و 440 مورد شناسایی و توسط شهرداری به خارج از محدوده شهری انتقال داده شده‌اند.

2440 شغل مزاحم به خارج از شهر مشهد منتقل شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد ابراهیم حریربافان اظهار داشت: در سه ماه اول سال جاری، 9 هزار و 324 مورد شکایات توسط مردم در خصوص مشاغل مزاحم در کمیسیون بند 20 ثبت شده است.
دبیر کمیسیون بند 20 شهرداری مشهد ادامه داد: از این تعداد ۳ ‌هزار و 611 پرونده که یک سوم شکایت‌هاست مورد بررسی قرار گرفته است.
حریربافان افزود: از تعداد پرونده‌های غیرقابل پیگیری، حدود 10 درصد از متصدیان مشاغل مزاحم نسبت به تشکیل پروند‌ه‌ها اعتراض داشته اما پرونده‌ها در نهایت به کمیسیون بند 20 جهت پیگیری و پاسخگویی نهایی ارجاع داده شدند.
دبیرکمیسیون بند 20 تصریح کرد: در شش ماه اول سال‌ جاری به طور کلی یک‌هزار و 128 پرونده رای تخلیه، تغییر شغل و پلمب صادر شده است.
وی ادامه داد: از این تعداد 95 درصد از پرونده‌ها اجرا و پنج درصد نیز به جهت درخواست مهلت معطل مانده است.
حریربافان خاطرنشان کرد: انسجام کمیسیون بند 20 شهرداری مشهد حرف اول را در کشور می‌زند و در حال حاضر از بالاترین حجم پرونده در این کمیسیون برخوردار است.
وی با اشاره به مناطق بحرانی وجود مشاغل مزاحم در سطح شهر گفت: بیشترین شکایات مردمی از 33 محله موجود در سطح شهر از خیابان‌های نامجو، کوشش، چهارراه نخریسی، معلم، امامت 56، هدایت و گاز است.
وی اظهار داشت: برای هفت منطقه اصلی سیاست‌گذاری‌ها شناسایی شده و جهت ساماندهی مشاغل مزاحم پیگیری‌های لازم با کمک مرکز نهاد مطالعات و برنامه‌ریزی شهری صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول