اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سمینار آموزشی نانو فناوری در کاشان برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده فنی و حرفه‌‌ای دختران فدک کاشان از برگزاری سمینار آموزشی یک‌روزه نانو فناوری در دو بخش عمومی و تخصصی در سالن اجتماعات این دانشکده خبر داد.

سمینار آموزشی نانو فناوری در کاشان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، فوژان صباحی صبح امروز در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری این سمینار را ارتقای سطح دانش و آگاهی دانشجویان نسبت به فناوری نانو عنوان کرد و گفت: آشنایی آنها با استفاده و کاربرد فناوری نانو در تمام زمینه‌ها به منظور بهبود سطح کیفی و عملکردی تولیدات، صنایع و مصرف انرژی از دیگر اهداف برگزاری این سمینار است.
وی افزود: کاربردهای فن‌آوری نانو در زمینه‌های الکترونیک، ساختمان، داروسازی ،پزشکی ،نساجی، صنایع غذایی، ارتش از جمله موضوعات و مباحث عمومی و تخصصی سمینار آموزشی یک‌روزه نانو فناوری دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران کاشان است.
رئیس دانشکده فنی و حرفه‌‌ای دختران فدک کاشان در پایان این دوره به 90 نفر از دانشجویان شرکت‌کننده گواهینامه پایان دوره همراه با بسته‌های آموزشی اعطا شد.
فوژان با اشاره به اینکه فناوری نانو در واقع چیدن و دوباره‌سازی ساختارهای مولکولی با کمک قوانین فیزیک است، افزود: یکی از ضرورت‌ها و مزایای استفاده از این فناوری افزایش عمر، دوام مواد و کاهش میزان مصرف مواد است.
به گفته وی، فناوری نانو در بسته‌بندی مواد غذایی با طولانی کردن مسیر حرکت مولکول‌های اکسیژن سبب تأخیر در فساد مواد غذایی و در ساختمان‌سازی مواد نانو ساختار در بتن سبب عملکرد بالای بتن و تولید بتن‌های خود متراکم می‌شود.
نخستین سمینار آموزشی نانو فناوری به همت گروه معماری دانشکده فنی - حرفه‌ای دختران فدک کاشان با حضور دانشجویان این دانشکده برگزار شد.
دانشکده فنی - حرفه‌ای دختران فدک کاشان همایش‌های کارآفرینی، بانوی ایرانی - پوشش اسلامی، رباتیک و لباس هوشمند گرمازا را طی یک سال گذشته برای دانشجویان این دانشکده برگزار کرده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول