اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده داروسازی زنجان:

ایران جزو 12 کشور برتر جهان در فناوری نانو است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده داروسازی زنجان گفت: ایران جزو 12 کشور برتر جهان در فناوری نانو محسوب می‌شود.

ایران جزو 12 کشور برتر جهان در فناوری نانو است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهرداد حمیدی عصر امروز در نشست شورای بین بخشی روابط عمومی‌های مرتبط با حوزه سلامت اظهار داشت: در عصر حاضر اتکای انسان‌ها و جوامع به برقراری ارتباط و ارسال و دریافت پیام‌های ارتباطی نسبت به گذشته بیشتر شده است.
وی با اشاره به اینکه انسان امروز در فضایی از ارتباطات و اطلاعات به سر می‌برد، خاطر نشان کرد:‌ مدیریت اذهان عمومی و مهندسی افکار از جمله وظایف روابط عمومی سازمان‌های مختلف است.
رئیس دانشکده داروسازی زنجان با بیان اینکه مدیران شرکت‌های بزرگ در جهان ارتباط با عموم و نقش روابط عمومی را انکار‌ناپذیر می‌دانند، ادامه داد:‌ شرکت‌های موفق و موثر در شکل دادن افکار عمومی از روابط عمومی کارآمدی برخوردار هستند.
وی با تاکید بر اینکه هر مجموعه‌ای که به صورت منسجم با رسانه و مردم ارتباط داشته باشد، موفق است، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها در این زمینه نقش مهم و اساس دارند و باید ارتباط دهنده بین مجموعه و مردم باشند.
حمیدی با اشاره به اینکه امروزه افکار عمومی با رسانه‌ها تغذیه می‌شوند، اضافه کرد: به منظور اثر بخشی ارتباط با سرویس گیرندگان باید از فنون روز روابط عمومی استفاده شود.
وی با بیان اینکه اهمیت کار روابط عمومی در دو بعد قابل بررسی است، افزود: اجرای کار بر این مبنا که اثر بخش‌ترین کارها صورت گیرد، از محورهای اساسی انجام امور محسوب می‌شود.
رئیس دانشکده داروسازی زنجان با بیان اینکه ایجاد ارزش و روحیه نشاط و هم‌جوشی در جامعه از وظایف روابط عمومی سازمان‌های مختلف محسوب می‌شود، ادامه داد:‌ سلامت به عنوان یکی از نیاز‌های اساسی و اولیه انسان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه سلامت ابعاد و جنبه‌های مختلفی دارد، یادآور شد: سازمان بهداشت جهانی سلامت را به صورت همه جانبه شامل سلامت روانی افراد، امنیت حرفه‌ای، امید به آینده، سلامت شغلی و .... معرفی می‌کند.
حمیدی با بیان اینکه توسعه پایدار توسعه‌ای ماندگار برای آیندگان محسوب می‌شود،‌ خاطر نشان کرد:‌ توسعه و ترویج این سلامت پایدار نیازمند انسان‌های سالم است.
وی با اشاره به اینکه دست مایه اصلی موفقیت مجموعه‌های مختلف ارتباط خوب روابط عمومی‌ها با مردم و بخش‌های مختلف است، اضافه کرد: مسئولیت پذیری اجتماع با نقش آفرینی روابط عمومی امکان پذیر است.
رئیس دانشکده داروسازی زنجان با تاکید بر اینکه جوامع غربی در زمینه تربیتی موفق هستند، افزود: این به عنوان نقصی در جامعه ما مطرح است که باید در این زمینه بیش از پیش تلاش شود.
حمیدی اظهار داشت: انجام کار نیک و اطلاع رسانی در زمینه کار صورت گرفته موجب الگو سازی در بین جوانان و ایجاد ارزش‌ در جامعه می‌شود.
وی به جنگ نرم به عنوان جنگ رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: دنیای امروز مبتنی بر تبادل داده‌ها و دنیایی رسانه‌ای محسوب می‌شود.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه پیشرفت فناوری‌های نوین موجب توسعه آموزشی شده است، ادامه داد:‌ این ابزار توسط کشورهای طراحی شده است که هوشمندانه و فکورانه در راستای اهداف خود از این فناوری استفاده می‌کنند.
وی با بیان اینکه سلطه‌گران در نظر دارند با تلفیق تفکر خود به جهان افکار عمومی را در راستای اهداف خود تقویت کنند، ادامه داد: آگاهی داشتن از افکار سلطه گران از ایجاد زمینه سلطه آنها جلوگیری می‌کند.
حمیدی با اشاره به تفکری که در مراکز مطالعات استراتژیک و شرق شناسی سلطه‌گران شکل گرفته است، تصریح کرد: کارتون‌ها، فیلم‌ها و برنامه‌های مختلف که در کشورهای جهان سوم توسط سلطه گران پخش می‌شود، در راستای ترویج تفکرات سلطه گران است.
وی با تاکید بر اینکه حضور در جنگ نرم یک تکلیف شرعی و رسالت همگانی محسوب می‌شود، اظهار داشت: جنگ نرم مبارزه حق علیه باطل است.
وی با اشاره به اینکه پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف همچون نانو، فناوری اطلاعات، صنعت و ... در کشور رخ داده است، یادآور شد: در این زمینه‌ها اطلاع رسانی مناسبی صورت نگرفته است.
وی به دانشجویان ایران به عنوان قشری تغذیه شونده اشاره کرد و گفت: دانشگاه‌ها دانشجویان را کارآفرین و تغذیه کننده بار نمی‌آورند.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه شمشیر ما در جنگ نرم فکر و فرهنگ محسوب می‌شود، اضافه کرد: مهم‌ترین سلاح در این جنگ مدیریت افکار عمومی و کار بر بردارهای تفکری اجتماع است.
وی با اشاره به اینکه روابط عمومی هر مجموعه‌ای در حد مدیران این مجموعه‌ها است، افزود:‌ ایران جزو 12 کشور برتر جهان در فناوری نانو محسوب می‌شود.
حمیدی با اشاره به پیشرفت‌های بزرگ کشورمان در عرصه‌های مختلف گفت: متاسفانه در مورد پیشرفت‌های غرور آفرین کشورمان اطلاع رسانی درستی صورت نگرفته است.
وی با اشاره به اینکه نقش رسانه‌ها در نشان دادن پیشرفت‌های جامعه بسیار مهم است، ادامه داد: در ارتقای اطلاع رسانی در زمینه‌های علمی و... باید تلاش کرد.
انتهای پیام/ش
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول