اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار گیلان:

فناوری‌های نوین بخشی از شاخص توسعه است

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: فناوری‌های نوین بخشی از شاخص‌های توسعه و محور بسیاری از زیرساخت‌های اساسی کشور است.

فناوری‌های نوین بخشی از شاخص توسعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی ظهر امروز در جریان بازدید از نمایشگاه فارام 90 در سالن فرش گیلان نقش فناوری‌های نوین در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و برنامه‌ریزی‌های کلان ملی را انکارناپذیر خواند و اظهار داشت: فناوری‌های نوین بخشی از شاخص‌های توسعه محسوب می‌شوند.
وی، کار کردن در عرصه فناوری اطلاعات را نیازمند کار مستمر و تلاش گروهی دانست و تصریح کرد: این مهم باید با تعامل بیشتر بخش‌های دولتی و خصوصی دنبال شود.
مقام ارشد دولت در گیلان با بیان اینکه فناوری اطلاعات و ارتباطات محور بسیاری از زیرساخت‌های اساسی کشور است، اذعان داشت: مدیریت حزب‌الهی و درست در این عرصه برای پررونق‌ کردن آن بسیار با اهمیت بوده و این امر با استفاده درست از زمان فرصت‌ها و روش‌ها میسر است.
وی درباره برگزاری نمایشگاه فارام 90 بیان داشت: نمایشگاه فناوری اطلاعات جلوه‌ای از تلاش دست‌اندرکاران IT استان و نمادی از همکاری دولت و بخش خصوصی است.
سعادتی گفت: امیدواریم این نمایشگاه آغاز یک تحول جدید در به کار گرفتن کار سیستمی و برنامه‌ای در کشور و استان باشد که باید با جدیت بیشتری پیگیری شود.
رئیس سازمان نظام صنفی گیلان نیز در این بازدید هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی آخرین محصولات رایانه‌ای در بخش تولید، تبادل اطلاعات و ایجاد رقابت سالم عنوان کرد.
محمد پورمهدی اذعان داشت: برگزاری نمایشگاه فارام 90 برای حوزه فناوری گیلان از اهمیت بالایی برخوردار است و شرکت‌های فعال و موفقی در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.
استاندار گیلان در بازدید از نمایشگاه فارام 90 با سرکشی از تمام غرفه‌های حاضر در نمایشگاه به تبادل نظر با متخصصان امور فناوری و رایانه پرداخت و نسبت به برطرف شدن مشکلات شرکت‌ها و موسسات حاضر در نمایشگاه دستورات لازم را ارائه داد.
هفتمین نمایشگاه فناوری اطلاعات از 23 تا 27 آبان جاری در محل نمایشگاه کارخانه فرش گیلان گشایش یافته و از ساعت 10 صبح تا 9 شب پذیرای بازدیدکنندگان است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول