اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:

وضعیت صنعت و معدن تنگستان رضایت‌بخش نیست

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اعلام نارضایتی از تاخیر در ساخت شرکت سیمان تنگستان گفت: وضعیت صنعت و معدن در تنگستان راضی‌کننده نیست.

وضعیت صنعت و معدن تنگستان رضایت‌بخش نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اسماعیل مرحمتی چهارشنبه شب در جمع مدیران شهرستان تنگستان با اعلام نارضایتی از تاخیر در ساخت شرکت سیمان تنگستان اظهار کرد: از مسئولان تنگستان می‌خواهیم با معرفی سرمایه‌گذار، شرکت شهرک‌های صنعتی اهرم و دلوار و شرکت سیمان اهرم را راه‌اندازی کنند. 
وی بیان کرد: در نیمه نخست امسال 205 جواز تاسیس با سرمایه‌گذاری 5 هزار و 100 میلیارد ریال و اشتغال 6 هزار و 400 نفر در شهرستان تنگستان صادر شده است.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: هم اکنون 48 واحد صنعتی فعال با حجم سرمایه‌گذاری 180 میلیارد ریال و اشتغال 834 نفر در تنگستان وجود دارد.
وی با بیان اینکه وضعیت صنعت و معدن در تنگستان راضی‌کننده نیست، اظهار کرد: 18معدن فعال شامل استخراج سنگ لاشه و گچ در شهرستان تنگستان فعال است.
فرماندار تنگستان نیز از تاخیر در ساخت شرکت سیمان تنگستان گلایه کرد و گفت: وجود معادن با ذخایر غنی، سابقه دیرینه در امر تجارت، وجود منابع غنی دریایی و ظرفیت‌های قابل توجه صیادی و آبزی پروری، برخورداری از نوار ساحلی مناسب و وجود شهرک‌های صنعتی و معدنی از جمله اصلی‌ترین قابلیت‌های توسعه صنعتی و معدنی در این شهرستان است.
عبدالرسول زارع افزود: با وجود انجام زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی اهرم و دلوار به دلیل نبود سرمایه‌گذار هنوز این دو طرح صنعتی راه‌اندازی نشده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول