اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب خواستار شد:

حمایت بیشتری از واحدهای صنعتی انجام گیرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت بیشتری از واحدهای صنعتی به ویژه صنعت آذربایجان غربی انجام گیرد.

حمایت بیشتری از واحدهای صنعتی انجام گیرد
مهدی عیسی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: واردات کالاهای بی‌کیفیت سبب شده تا بخش صنعت آذربایجان غربی با مشکلات متعددی رو‌به‌رو شود.
وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای جلوگیری از واردات کالاهای بی کیفیت به کشور، تصریح کرد: نباید اجازه واردات این چنین کالاهایی به کشور داده شود.
این مسئول افزود: کالایی که در داخل کشور تولید می‌شود نیازی به واردات آن کالا در همان رده و چه بسا کالاهای بی کیفیت‌تر از آن وجود ندارد.
عیسی‌زاده با بیان اینکه باید اقدامات اساسی در راستای جلوگیری از ورود کالاهای بی‌کیفیت در استان انجام گیرد، گفت: دولت نقش حمایتی خود را از بخش صنعت ایفا کند چرا که در صورت واردات بی رویه کالاهایی که مشخص نیست از چه کانالی وارد کشور می‌شود بخش صنعت متضرر می‌شود.
وی ادامه داد: استان آذربایجان غربی از نظر دارا بودن صنایع سنگین فقیر است و تنها صنایع کوچک است که بخش صنعت این استان را پابرجا نگه داشته است و در صورت عدم حمایت از بخش صنعت شاهد رکود واحدهای صنعتی می‌شویم.
نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب با بیان اینکه واردات سبب ایجاد اشتغال‌زایی در شهرهای مرزی استان آذربایجان غربی شده است، خاطرنشان کرد: واردات بی‌رویه کالاها به استان و کشور هر چند در این شرایط سبب ایجاد اشتغال می‌شود اما، آینده صنعت استان و کشور را مورد تهدید جدی قرار می‌دهد.
عیسی‌زاده تصریح کرد: در راستای جلوگیری از ورود کالاهای بی‌کیفیت کالاهای وارداتی قبل از ثبت سفارش باید تأییدیه کیفیت و استاندارد را از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران دریافت کنند که برای تحقق این امر در سطح استان اقدامات موثری در حال انجام است و امید می‌رود در آینده نزدیک این امر به صورت صد در صد تحقق یابد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول