اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک عضو شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد:

شفافیت موضع کاندیداهای مجلس نسبت به فتنه اخیر

خبرگزاری فارس: یک عضو شورای شهر شیراز گفت: کاندیداهای مجلس باید موضع‌گیری خود را نسبت به جریان‌های سبز و انحرافی مشخص و شفاف‌سازی کنند.

شفافیت موضع کاندیداهای مجلس نسبت به فتنه اخیر
زین‌العابدین عرب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: با توجه به بیداری اسلامی دنیا که نشات گرفته از تفکر امام (ره) و انقلاب شکوهمند اسلامی بوده، انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی از حساسیت خاصی برخوردار است.
مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز افزود: انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی به دلیل فتنه اخیر و جریانات دیگر از جمله جریان انحرافی حساس است.
وی اضافه کرد: افرادی که قصد شرکت در انتخابات مجلس را دارند باید دارای تفکر انقلابی بوده و تکلیف خود را با فتنه سبز و جریان انحرافی مشخص کرده تا بتوانند با این شاخص‌ها کاندیداتوری خود را اعلام کنند.
عرب بیان کرد: اصولگرایان باید با توجه به شاخص‌ها، نخبگان را به مردم معرفی کنند تا با توجه به ویژگی‌های افراد تاثیرگذاری در قانون‌گذاری را داشته باشند.
این عضو شورای اسلامی شهر شیراز ابراز داشت: تکلیف جامعه با جریان انحرافی مشخص است و مردم فهیم ایران با جریان‌های مختلف آشنا و آن‌ها را بررسی و به چالش می‌کشند و به راحتی جریان انحرافی را تشخیص می‌دهند.
وی تصریح کرد: نخبگان باید در مورد جریان انحرافی شفاف‌سازی کنند و بیان شود که این جریان از کجا نشات گرفته تا مردم خوب را از بد تشخیص دهند.
مسئول شورای فرهنگی شورای اسلامی شیراز تصریح کرد: انتخابات جدید با حساسیت زمانی و مکانی خود می‌تواند با حضور پر شور مردم، مجلسی پویا و کارآمد را در پی داشته باشد که به راحتی اداره شود.
عرب خاطرنشان کرد: رای دهندگان از رای دادن به اقوام محلی و طائفه‌ای خودداری کنند چراکه موجب به وجود آمدن مجلسی غیر کارآمد می‌شود و مردم در انتخابات کاندیداها باید به ارزش‌ها و تفکرات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران فکر کنند.
وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس نیز باید به خاطر داشته باشند که نماینده یک شهر نیستند بلکه نماینده تمام مردم فهیم و با عزت کشور هستند و با دیدگاه کشوری تصمیم‌گیری کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول