اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش اداره‌کل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری خبر داد:

پیشرفت 67 درصدی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شلمزار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش اداره‌کل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری از پیشرفت 67 درصدی پروژه مرکز آموزش فنی و حرفه‎ای شهر شلمزار خبر داد.

پیشرفت 67 درصدی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شلمزار
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، قهرمان آماره عصر امروز در بازدید از این پروژه در شهر شلمزار، اظهار داشت: اعتبارات لازم به‌منظور احداث این پروژه از محل اعتبارات استانی تأمین شده است.
وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت 5 هزار و 150 مترمربع با زیر بنای یک هزار و 100 مترمربع و با صرف اعتباری افزون بر 2 میلیارد و  600 میلیون ریال با پیشرفت فیزیکی 67 درصد در حال انجام است.
آماره با بیان اینکه برای اتمام این پروژه بیش از  4 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است، افزود: امید است با حمایت مسئولان ذیربط وتامین اعتبار این پروژه هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری آن باشیم.
رئیس اداره آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این مرکز در مرکز شهرستان کیار در حال احداث است، پس از تکمیل این پروژه آموزش‌های کاربردی فنی و حرفه‎‌ای برای علاقمندان در این شهرستان در دو بخش خواهران و برادران اجرا می‎شود.
وی مهارت‌آموزی را مهم‌ترین عامل ایجاد اشتغال و کاهش مشکلات و معضلات اجتماعی برشمرد و گفت: مهارت‌آموزی لازمه ورود به بازار کار است.
آماره خاطرنشان کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای انجام فعالیت‌هایی است که می‌تواند فرد را برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار آماده کند یا کارایی و توانایی وی را در انجام آن افزایش دهد.
وی ادامه داد: این آموزش‌ها کسب مهارت‌ها را در راستای تکنولوژی و علوم وابسته به همراه دانش‌های خاص مربوط به شغل و در بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ارائه می‌دهد‌.
آماره تأکید کرد:  توسعه آموزش‎های فنی و حرفه‌ای در شرایط کنونی برای اقتصاد و فرهنگ ایران و به ویژه شتاب‌دهی به فرایند تولید امری حیاتی است؛ چراکه سرمایه‌گذاری‌های زیربنایی و افزایش ابزار و تجهیزات و به طور کلی سرمایه فیزیکی بدون سرمایه انسانی بلااستفاده مانده و یا به نحو اقتصادی و کارآمد مورد بهره‌برداری قرار نمی‌گیرد. 
وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس از ضرورت‌ها و الزامات رشد و توسعه اقتصادی، نظام آموزش برای ایجاد مهارت‌های لازم سرمایه انسانی است و در این میان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تلفیقی است از علم، فن و هنر و نقش بسیار مهمی در تامین نیروی انسانی کارآمد ایفا کرده و مضمونی توسعه‌ای دارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول