اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر کشور:

پیشرفت پروژه‌های عمرانی قم رضایت‌بخش است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی وزیر کشور در جریان سفر به شهر قم از تعدادی از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرداری قم بازدید کرد.

پیشرفت پروژه‌های عمرانی قم رضایت‌بخش است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حمیدرضا ارشادمنش در این بازدید یک روزه با بیان اینکه با اجرای پروژه‌های عظیم شهری، ‌سیمای شهر قم در آینده‌ای نزدیک تغییر خواهد کرد، اظهار کرد: شهر قم ام‌القرای جهان اسلام است و باید توجه خاصی به این کلانشهر مذهبی و دینی شود.
وی افزود: سرعت اجرای پروژه‌های شهری قم خوب است ولی کافی نیست و امیدواریم با اختصاص بودجه‌های جداگانه سرعت اجرای پروژه‌های شهری قم افزایش یابد.
معاون وزیر کشور با بیان اینکه پروژه عظیم مترو و بلوار پیامبر اعظم (ص) از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی است که در قم در دست اقدام است، بیان کرد: با اتمام این پروژه علاوه بر تغییر چهره قم مسیری آسان برای تردد زائران حرم مطهر حضرت معصومه (س) به مسجد مقدس جمکران فراهم می‌شود.
ارشادمنش ادامه داد: امروز تمام شرایط برای پیشرفت قم آماده است و ما نیز تمام همکاری‌های لازم را با مسئولان استانی انجام خواهیم کرد.
در این بازدید شهردار قم ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی شهر قم، ‌خواستار حمایت بیشتر مسئولین کشور از پروژه‌های شهری در قم شد و گفت: شهر قم متعلق به جهان اسلام و شیعیان است. اکنون که قم به‌واسطه وجود اماکن مقدسه و حوزه‌های علمیه در جهان موقعیت و جایگاهی ویژه و ممتاز دارد که در تاریخ قم بی‌سابقه بوده است، مسئولان کشور باید این شهر را آن‌گونه که شایسته است،‌ آباد کنند.
محمد دلبری به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در سفر به شهر مقدس قم در راستای توسعه و آبادانی شهر اشاره کرد و افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و حمایت‌های دولت و مجلس شورای اسلامی، ‌پیشرفت اجرای پروژه‌های شهری نسبت به گذشته با سرعت بیشتری به پیش می‌رود ولی این حمایت‌ها باید تداوم داشته باشد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول