اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری چهارمحال و بختیاری:

راه‌آهن چهارمحال و بختیاری 12 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری چهارمحال و بختیاری از پیشرفت 12 درصدی پروژه راه‌آهن در این استان خبر داد.

راه‌آهن چهارمحال و بختیاری 12 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
علی علیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: تاکنون ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در مسیر احداث ۱۷ کیلومتر خط راه‌آهن شهرکرد هزینه شده است.
وی اجرای 4 هزار مترمکعب خاک‌برداری و ۱۵۰ متر خاک‌ریزی را از جمله اقدامات صورت گرفته برشمرد و گفت: طول احداث این راه آهن از ایستگاه حسن آباد به شهرکرد ۸۲ کیلومتر است که از کیلومتر ۴۴ تا ۶۳  در این استان احداث می‏شود.
علیخانی بر ضرورت همکاری بیش از پیش مشاور پروژه با استانداری این استان برای حل مشکلات این پروژه خبر داد و گفت: در صورت همکاری بیشتر مشاور پروژه با استاندار چهارمحال و بختیاری شرایط برای فراهم کردن بیشتر امکانات از سوی مدیریت استان برای حل مشکلات این پروژه و همچنین تسریع در فعالیت اجرایی طرح فراهم خواهد شد.
مدیرکل راه و ترابری چهارمحال و بختیاری احداث پروژه راه‌آهن را از نیازهای اساسی مردم این استان عنوان کرد و افزود: با راه‌اندازی این پروژه عظیم رویای مردم این استان به همت مسئولان عدالت‌محور دولت نهم و دهم به واقعیت تبدیل و این استان به شبکه ریلی سراسر کشور متصل می‌شود.
وی با اشاره به مزایای راه‌اندازی این پروژه در این استان، گفت: اتصال به شبکه ریلی سراسری، تسهیل تردد و رفت و آمد مردم و حمل و نقل آسان کالا از مزایای ایجاد و راه‌اندازی این پروژه است.
علیخانی رونق اقتصادی استان را از دیگر این فواید برشمرد و گفت: تا پایان تیرماه امسال افزون بر 6 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده برای احداث پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری ـ اصفهان اختصاص می یابد.
وی افزود: احداث پروژه راه آهن این استان در دو فاز پیش‌بینی شده که در فاز نخست اتصال راه‌آهن این استان به خط ریل مبارکه استان اصفهان از ایستگاه حسن آباد در نظر گرفته شده است.
علیخانی با اشاره به مسیر احداثی فاز دوم پروژه راه‌آهن این استان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‎های صورت گرفته فاز دوم این پروژه اتصال راه آهن اصفهان ـ چهارمحال و بختیاری و خوزستان است که در مرحله آغاز مطالعات قرار دارد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول