اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم والیبال صالحین ساری:

تیم والیبال صالحین برای چند سال آینده بسته شد

خبرگزاری فارس: مربی تیم والیبال صالحین ساری گفت: این تیم برای چند سال آینده بسته شده است.

تیم والیبال صالحین برای چند سال آینده بسته شد
محمدامین اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به جذب بازیکنان جوان و بومی شهرستان اظهار داشت: در ترکیب تیم  صالحین همه بازیکنان از نوجوانان و جوانان شهر ما هستند.
وی میانگین سنی بازیکنان تیم صالحین ساری را 19 سال عنوان کرد و تصریح کرد: اگر این تیم از سوی مدیران باشگاه در سال‌های آینده حمایت شود و در لیگ تیمداری کند به عنوان مدعی به میدان خواهد رفت.
اصغری در مورد سه دیدار گذشته تیمش تصریح کرد: در سه بازی گذشته خود یک برد و دو شکست را بازیکنان ما تجربه کردند که با توجه به جوانی بازیکنان هفته به هفته بهتر خواهیم شد.
مربی صالحین ساری گفت: بازیکنان تیم تجربه کافی در لیگ ندارند، اما به مراتب با بازی کردن در لیگ تجربه خوبی را به‌دست خواهند آورد.
وی درباره بازی این هفته تیمش در برابر نماینده گلستان بیان داشت: برای حضور در این بازی تمرینات خوبی را بازیکنان پشت سر گذاشتند و اگر مشکلی رخ ندهد می‌توانیم برنده از میدان خارج شویم.
این مربی جوان درباره وضعیت مالی باشگاه اظهار داشت: این تیم همان طور که از نامش پیداست وابسته به موسسه مالی و اعتباری صالحین است که اسپانسر و حمایت مالی تیم را برعهده دارد.
اصغری گفت: در کنار حمایت مالی این موسسه تیم صالحین از چند جناح و اسپانسر حمایت مالی می‌شود که جا دارد از همه حامیان مالی باشگاه تشکر کنم.
وی در پایان افزود: این تیم متعلق به شهروندان ساروی است که از همه مسئولان استان و شهرستان می‌خواهم که این تیم را حمایت مالی و معنوی کنند.
به گزارش فارس، تیم صالحین ساری از هفته پنجم مسابقات والیبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور امروز چهارشنبه از ساعت 16:30 دقیقه در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری میزبان جیحون اگزوز آق قلا است.
تیم صالحین ساری هم اکنون با سه امتیاز در رده پنجم جدول جای دارد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول