اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته آینده صورت می‌‌گیرد؛

افتتاح 18 هزار واحد مسکن مهر مازندران با حضور رئیس جمهور

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان مازندران از افتتاح بیش از 18 هزار واحد مسکن مهر مازندران طی هفته آینده با حضور رئیس جمهور خبر داد.

افتتاح 18 هزار واحد مسکن مهر مازندران با حضور رئیس جمهور
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، رسول رسولی بعدازظهر امروز در هفتاد و دومین جلسه شورای مسکن استان مازندران با بیان اینکه قرار است هفته آینده با حضور رئیس جمهور 18 هزار و 450 واحد مسکونی مسکن مهر مازندران به بهره‌برداری برسد، اظهار داشت: به صورت نمادین 408 واحد مسکونی مسکن مهر در منطقه باقر تنگه بابلسر با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.
وی پروژه‌های مسکن مهر را شامل 11 هزار و 766 واحد در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر و 3 هزار و 940 واحد در شهرهای بیش از 25 هزار نفر دانست و تصریح کرد: پروژه‌های مسکن مهر قابل بهره‌برداری بخش متعلق به بافت‌های فرسوده است که شامل 3 هزار و144 واحد مسکونی می‌شود.
رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان مازندران اذعان داشت: تا پایان امسال مجموع پروژه‌های قابل بهره‌برداری مسکن مهر به 24 هزار واحد مسکونی می‌رسد.
انتهای پیام/ن۲۰
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول