اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز دانشجو صورت می‌گیرد؛

برگزاری یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه حضرت معصومه

خبرگزاری فارس: به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو، یادواره شهدای دانشجو با حضور مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و خانواده شهدای جهاد علمی برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه حضرت معصومه
محمد‌امین بنایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به فرارسیدن روز دانشجو اظهار کرد: با توجه به همزمانی روز دانشجو با ماه محرم تصمیم گرفتیم تا برای بزرگداشت این روز یادواره شهدای دانشجو را در این دانشگاه برگزار کنیم.
وی ادامه داد: در این یادواره حسینعلی علیخانی، معاون وزارت علوم و مدیرکل امور شاهد و ایثارگر این وزارتخانه شرکت خواهد داشت و از خانواده شهید رضایی‌نژاد و شهید شهریاری برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل آمده است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه حضرت معصومه(س) تصریح کرد: این مراسم بعد از ظهر سه‌شنبه بیست و دوم آذر ماه در سالن اجتماعات دانشگاه حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: همچنین به مناسبت بزرگداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه برنامه‌های مختلفی با حضور مسئولین ارشد استانی در این دانشگاه اجرا می‌شود.
بنایی گفت: در یکی از این برنامه‌ها محمد‌هادی مفتح، پسر شهید مفتح و عضو هیئت علمی دانشگاه حضرت معصومه به سخنرانی در مورد ضرورت وحدت حوزه و دانشگاه و ابعاد شخصیتی این شهید خواهد پرداخت.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول