اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه انجمن هنرهای تجسمی مازندران:

آثار دانشجویان هنر مازندران توان ارائه جهانی را دارد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه انجمن هنرهای تجسمی مازندران گفت: این قابلیت وجود دارد که توانمندی‌های دانشجویان هنر مازندران به صورت جهانی ارائه شود.

آثار دانشجویان هنر مازندران توان ارائه جهانی را دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، سینا پناهی ظهر امروز در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه توانمندی‌های دانشجویان رشته هنر دانشگاه تربیت معلم شهید رجایی بابل اظهار داشت: بیش از 60 اثر در ابعاد مختلف  از 20 هنرمند نقاش، طراح گرافیک، خوشنویسی و تصویرساز  به معرض عموم علاقمندان قرار گرفت.
وی گفت: نخستین نمایشگاه دانشجویان هنر تربیت معلم شهید رجایی بابل از 10 آذر افتتاح و تا 23 آذر  ادامه دارد.
این طراح گرافیک و عضو هیئت رئیسه انجمن هنرهای تجسمی مازندران گفت: آثار ارائه شده در این نمایشگاه را توانمند‌ی‌های دو ساله این دانشجویان است که از نظر کیفیت و نوع ارائه آثار بسیار مطلوب بوده است.
پناهی تصریح کرد: استقبال عمومی جامعه هنری از این نمایشگاه بسیار در خور توجه بوده و امیدواریم مسیری که امروز در این دانشگاه باز شده در دیگر شهرهای استان نیز رواج یابد تا مردم ما بیشتر با آثار عملی دانشجویان هنر آشنا شوند.
رئیس مرکز دانشگاه تربیت معلم شهید رجایی بابل نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این نمایشگاه ابراز داشت: هنر تجلی روح زیبایی انسان است و بهترین ابزار برای بیان نگرش انسان است که در آثار ارائه شده توسط دانشجویان ویژگی‌های هنر ایرانی و اسلامی به وفور دیده می‌شود که این امر بیانگر آگاهی دانشجویان است.
مهدی رشیدی گفت: هنر زبان فهم و ادراک است و وسیله‌ای است که می‌تواند بدون ‌گفت‌وگو هر نوع مفهومی را به مخاطبانش برساند و این نمایشگاه که برای نخستین بار در سطح استان برگزار شده،‌ نشان داد که دانشجویان هنر استان مازندران توانای‌های بزرگی دارند که می‌توانند هنر مازندران را جهانی کنند.‌
معاون آموزشی تربیت معلم شهید رجایی و استاد دانشگاه نیز آموزش هنر را امری مهم در جامعه دانست و متذکر شد: آموزش و رواج هنر باید در همه ابعاد جامعه توسعه گیرد و یکی از مهم‌ترین آموزش‌ها، آموزش‌های پنهان و خارج از کتاب دانشگاهی است که می‌توان به فعالیت‌های عملی و علمی دانشجویان اشاره کرد. 
محمد قنبری اذعان داشت: مدیریت و مجری برگزاری این نمایشگاه توسط دانشجویان این مرکز صورت گرفته که این امر می‌تواند در استقلال و قدرت تصمیم گیری ایشان تاثیر بسزایی بگذارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول