اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی:

استکبار ستیزی مهم‌ترین رسالت دانشجویان است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی استکبار ستیزی را مهم‌ترین رسالت دانشجویان برشمرد و گفت: تقویت این روحیه یکی از وظایف جنبش‌های دانشجویی است.

استکبار ستیزی مهم‌ترین رسالت دانشجویان است
علی احمدنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با تبریک 16 آذر روز دانشجو اظهار داشت: این مناسبت تابلوی بدیعی از روح استکبارستیزی، استقلال خواهی، عدالت‌خواهی و آزادی خواهی دانشجویان ایران در پرتو اسلام است.
وی با اشاره به اینکه استحاله فرهنگی، قداست زدایی، ترویج فرهنگ پوچ و .... از جمله دسیسه‌های دشمنان در اجرای توطئه و جنگ نرم است، تصریح کرد: دشمن از جمله آمریکای جنایتکار در صدد اجرای توطئه‌های شوم خود در نظام مقدس جمهوری اسلامی که باید همه در این راستا هوشیاری لازم را داشته باشند.
احمدنیا اضافه کرد: آمریکا پس از شکست در برابر جنگ فیزیکی دست به توطئه‌های فراوانی زده که می‌توان از این دست به اجرای توطئه جنگ نرم اشاره کرد.
وی با بیان اینکه امروزه دشمن در قالب فرهنگ، اخلاق، علم و اقتصاد علیه جوانان و ملت ایران شمشیر کشیده است، گفت: بر همین اساس نظام اسلامی نیز باید برای مقابله نیازمند ابزار علم، پیشرفت اقتصادی، فرهنگی و اخلاقی بوده که این امر وظیفه و رسالت دانشجویان است.
دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی همچنین بر ضرورت ارتقای بینش و بصیرت در جامعه به ویژه در بین قشر دانشجو تأکید کرد و یادآور شد: یکی از بزرگ‌ترین درس‌هایی که از عاشورا می‌توان گرفت، این است که بدانیم مبارزه نظامی مبارزه همیشگی مسلمان‌ها نیست و بلکه باید متناسب با نوع هجوم دشمن و شرایط زمانه مسئولیت خود را باز تعریف کنیم.
وی خاطرنشان کرد: دانشجویان به عنوان منبع بصیرت و آگاهی در صف اول دفاع از این رسالت تاریخی هستند که ماندن در این مسیر تنها با ماندن در خط ولایت و رهبری ممکن است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول