اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور سیاسی استانداری آذربایجان غربی اعلام کرد:

دی‌ماه زمان آغاز فعالیت رسمی ستادهای انتخاباتی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور سیاسی وانتخابات استانداری آذربایجان غربی گفت: فعالیت رسمی ستادهای انتخاباتی آذربایجان غربی از سوم دی‌ماه آغاز می شود.

دی‌ماه زمان آغاز فعالیت رسمی ستادهای انتخاباتی آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، کاظم علی‌نژاد پیش از ظهر امروز در نشست با فرمانداران استان اظهار داشت: در زمان حاضر تمام امکانات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری الکترونیکی و رایانه‌ای انتخابات فراهم شده و اجرای آزمایشی آن نیز موفقیت‌آمیز بوده است.
وی افزود: در انتخابات مجلس نهم از 24 عملیات مربوط به انتخابات، 23 عملیات به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود.
این مسئول با اشاره به زمان آغاز فعالیت ستادهای انتخاباتی ادامه داد: از سوم دی‌ماه ثبت‌نام کاندیداها در استان آغاز می‌شود و اعلام احراز صلاحیت کاندیداها که از سوی شورای نگهبان صورت می‌گیرد توسط فرمانداری‌ها اعلام می‌شود.
علی‌نژاد با تاکید بر سلامت انتخابات گفت: سلامت فضای تبلیغاتی در استان و به تبع آن فضای انتخاباتی باید مورد توجه کاندیداها باشد و از تخریب همدیگر خودداری کنند تا انتخاباتی سالم و قانونمند با حضور پرشور مردم برگزار شده و در تاریخ کشور ثبت شود.
این مسئول با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان کرد: وظیفه ستادهای انتخاباتی است که با جلب مشارکت عمومی و حضور حداکثری مردم انتخاباتی سالم و قانونمند برگزار کنند.
علی‌نژاد در ادامه از برگزاری عملیات آزمایشی انتخابات در سطح فرمانداری‌های استان خبر داد و گفت: این عملیات آزمایشی در راستای کسب آمادگی لازم ستادهای انتخاباتی در سطح فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان در 19 آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.
مدیرکل دفتر امور سیاسی وانتخابات استانداری آذربایجان غربی با اشاره به وظیفه مردم در این دوره از انتخابات خاطرنشان کرد: مردم باید برای انتخاب افرادی شایسته و اصلح معیارهای لازم را در نظر گرفته و تحقیق کافی انجام دهند تا افرادی کارشناس و دلسوز مردم انتخاب شده و سرنوشت کشور را در دست گیرند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول