اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

حضور حداکثری مردم در انتخابات سرنوشت ساز است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری، گفت: حضور حداکثری در این انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید تلاش همه برای تحقق این مهم باشد.

حضور حداکثری مردم در انتخابات سرنوشت ساز است
سردار محمدحسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: نیاز اصلی و اساسی کشور تحقق حضور حداکثری در انتخابات است و سپاه نیز به عنوان نیرویی انقلابی و حافظ نظام و ارزش‌های آن، در این راستا حرکت می‌کند.
وی عنوان کرد: هر چه به ایام انتخابات نزدیک‌تر می‌‌شویم توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان مبنی بر سیاه‌نمایی از عملکرد نظام و ایجاد نفاق و تفرقه در بین مردم و نظام اسلامی به منظور عدم حضور مردم، بیشتر شده و تمام امکانات و تجهیزات خویش را در این زمینه به کار می‌بندند.
به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، انتخابات امسال از حساسیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار است چون دشمنان و عوامل مزدور استکبار تمام امید خود را به این انتخابات بسته‌اند تا بلکه روزنه‌ای برای رسیدن به اهداف شومشان باز شود.
سردار رجبی ادامه داد: اگر چه خود مردم و ملت بزرگ ایران تاکنون در این عرصه سیاسی سرنوشت‌ساز حماسه‌های باشکوهی را خلق کرده‌اند، امسال نیز با حضور چشمگیر و پررنگ‌تر از دوره‌های قبل، مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان خواهند زد.
وی به هزینه‌های تحمیل شده در هشت سال جنگ نابرابر اشاره کرد و گفت: اگر چه هزار میلیارد دلار خسارات وارده بر ایران در زمان دفاع مقدس برآورد شده است، باید گفت که خسارات وارده بر استان کردستان بیشتر از سایر نقاط ایران بوده است.
به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس، هزینه‌های معنوی این جنگ هم که 5 هزار و 400 شهید بومی و بیش از 18 هزار غیربومی به عنوان مهاجر در این استان قابل برآورد نیست و مردم هنوز این هزینه‌های هنگفت که ناشی از زیاده‌خواهی دشمنان نظام اسلامی بود، از یاد نبرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: ضدانقلاب نیز در ایام جنگ و بعد از آن نیزبا سوءاستفاده از موقعیت، مانع از سرمایه‌گذاری در کردستان و اجرای زیرساخت‌ها همزمان با سایر استان‌ها شدند که عقب‌ماندگی کردستان نسبت به میانگین کشوری به آن دوران برمی‌گردد.
سردار رجبی افزود: اکنون که نظام و دولت در راستای عمران و توسعه این استان همت کرده‌اند و بخش زیادی از این عقب‌ماندگی‌ها و کاستی‌ها جبران شده است، اما تا آن نقطه آرمانی فاصله دارد و برای رسیدن به این مهم باید از نیروهای توانمند استفاده شود.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد: با انتخاب یک نماینده اصلح با معیارهای مشخص و آشنا به درد مردم، علاوه بر تصمیم‌سازی درست در سطح کلان، برای استان نیز مفید است و می‌توان به آن اهداف مدنظر در زمینه مصوب اعتبارات جهشی برای کردستان دست پیدا کرد.
رجبی تاکید کرد: مردم باید نمایندگانی را انتخاب کنند که برای استان مفید باشند و به دنبال چارچوب‌های تعریف نشده در قانون اساسی برای جذب آرای مردم نگردند.
وی در پایان تصریح کرد: اکنون که روند توسعه در استان شکل گرفته و تمامی توان نظام در این راستا قرار دارد، انتخاب یک نماینده اصلح و توانمند در زمینه‌های مختلف، تاثیر بسزایی در شتاب‌دهی و هموار کردن این مسیر را دارد که باید مردم بیشتر به این مولفه‌ها توجه داشته باشند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول