اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس هشدار داد:

تبلیغات زودهنگام وابستگان جریان انحرافی برای انتخابات

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس با بیان اینکه وابستگان جریان انحرافی اقدام به تبلیغات زودهنگام انتخاباتی کرده‌اند، گفت: دستگاه‌های نظارتی جلوی تبلیغات زودهنگام انتخاباتی را بگیرند.

تبلیغات زودهنگام وابستگان جریان انحرافی برای انتخابات
موید حسینی‌صدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در خوی و چایپاره افرادی هستند که به صورت علنی از فضای موجود سوءاستفاده کرده و دست به تبلیغات زودهنگام انتخاباتی زده‌اند.
وی با بیان اینکه این افراد با تشکیل جلسات و محافلی اقدام به تبلیغات زودهنگام کرده‌اند، افزود: این افراد که به جریان انحرافی وابسته‌اند به صورت سازمان یافته هر روز در چند روستا حضور پیدا می‌کنند و با وعده‌های غیرواقعی به مردم روستا در صدد فریب آنها هستند.
این مسئول با بیان اینکه تمام این اقدامات غیرقانونی است، افزود: بر اساس قانون، زمان تبلیغات 2 هفته قبل از انتخابات است و به همین دلیل اگر پیش از مدت تعیین شده تبلیغات آغاز شود به کل کشور صدمه وارد می‌شود.
نماینده مردم خوی و چایپاره با بیان اینکه این قانون شکنی‌ها به بخش‌های مختلف کشور صدمات جبران ناپذیری وارد می‌کند، خاطرنشان کرد: در صورتی که خود را درگیر انتخابات زودهنگام کنیم از بسیاری اقدامات که برای عمران و آبادانی کشور باید انجام گیرد غافل می‌مانیم.
وی تبلیغات زودهنگام را آفتی برای انتخابات عنوان کرد و گفت: نباید عده‌ای کشور را درگیر انتخابات زودهنگام کنند.
حسینی‌صدر ادامه داد: به نظر می‌رسد این موضوع از چشم مسئولان نظارتی و بخشدارها پنهان نیست و باید قاطعانه در این زمینه تصمیم بگیرند و با کسانی که این‌گونه آشکارا و قبل از زمان تعیین شده برای تبلیغات، ستاد تشکیل می‌دهند برخورد شود تا صلاحیت شرکت در انتخابات را پیدا نکنند.
نماینده مردم خوی و چایپاره با بیان اینکه فردی که می‌خواهد قانونگذار باشد باید قانونمند هم باشد، تصریح کرد: کسی که امروز قانون شکنی می‌کند نمی‌تواند در آینده قانون‌گذار خوبی باشد و لازم است تا مردم به این موارد توجه بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول