اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان:

زبان هنر بهترین راه انتقال مشکلات جامعه به مسئولان است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به تاثیرگذاری قابل توجه هنر در عرصه‌ها و حوزه‌های مختلف اجتماعی، گفت: هنرمندان باید با زبان شیوای هنر مشکلات جامعه را به مسئولین انتقال دهند تا نسبت به رفع آنها اهتمام ورزند.

زبان هنر بهترین راه انتقال مشکلات جامعه به مسئولان است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محسن حیدریان عصر امروز در جمع هنرمندان بسیجی استان کردستان در اردوگاه شهید بروجردی سنندج، اظهار داشت: هنرمندان باید در قالب هنر مشکلات و نیازهای مردم را به مسئولان انتقال و در راستای اصلاح روندهای ناصحیح با زبان شیوای هنر فرهنگ‌سازی کنند.
وی با بیان اینکه هنرمندان می‌توانند کاستی‌ها و توانایی‌ها را در حوزه‌های مختلف شناسایی کنند، ادامه داد: بالا بردن کارکرد نظام، افزایش اعتماد مردم به نظام و خدمت بیشتر به مردم از سوی مسئولان از تاثیرات بسیار مثبت شناسایی و انتقال مشکلات و بیان توانمندی‌های نظام در قالب آثار هنری است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه نقش و رسالت هنرمندان بسیجی در این مسیر از دیگر هنرمندان بسیار پررنگ‌تر و حساس‌تر است، خاطرنشان کرد: هنرمندان بسیجی باید در قالب هنر نقاط قوت و توانایی‌های نظام را با توجه به هجمه‌های روزافزون دشمنان مبنی بر ناکارآمد نشان دادن نظام‌های دینی، به جهانیان نشان دهند.
حجت‌الاسلام حیدریان تاکید کرد: توانمندی‌های نظام به جهانیان از یک سو و تلاش در راستای رفع مشکلات با انتقال آن به مسئولان، دو رسالت بسیار بزرگی است که هنرمندان ایران اسلامی باید به صورت ویژه در آثارشان به آن بپردازند.
حیدریان افزود: حفظ و تقویت منافع ملی به معنای اقتدار و قدرت ملی بوده و هیچ‌گاه نقد منصفانه از مسئولان و مدیران دستگاه‌ها به منظور رفع نقاط ضعف، خط قرمز نخواهد بود.
به گفته وی، هنرمندان و خبرنگاران می‌توانند با نقدهای منصفانه و بدون غرض، در قالب آثار هنری و اخبار و گزارشات مختلف، آستانه تحمل مدیران و مسئولان را بالا ببرند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: اگر روندهای ناصحیح در قالب هنر به مسئولان گوشزد شود بدون شک بسیاری از مسائل و مشکلات در جامعه رفع خواهد شد.
حجت‌الاسلام حیدریان با بیان اینکه ملت ایران نظام مقدس جمهوری اسلامی را قبول دارند و آن را در قالب مشارکت در برنامه‌های سیاسی و اجتماعی کشور به نمایش گذاشته‌اند، تصریح کرد: انتقاد از ناکارآمدی و ناتوانی یک مسئول به معنی مخالفت مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.
به گفته وی، اگر بخواهیم مخالفت مردم با یک مسئول و نحوه کارکرد وی را مخالفت مردم از نظام تعبیر کنیم در حقیقت موجب تغییر دیدگاه‌های جهانی نسبت به کارآمدی و ناکارآمدی نظام شده‌ایم.
حجت‌الاسلام حیدریان بیان داشت: اعتماد به هر نظام و دولتی را می‌توان به میزان همراهی و حضور مردم در تصمیم‌گیری‌های مهم آن نظام سنجید به طوری که حضور همیشگی ملت ایران در زمان‌های مختلف و سرنوشت‌ساز نشان از عمق اعتماد و اعتقاد آنان به این نظام الهی و دینی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان از مقام معظم رهبری نیز به عنوان رکن رکین و ستون اصلی خیمه انقلاب اسلامی نام برد و تصریح کرد: مقام معظم رهبری رکن اصلی اتحاد و همبستگی و عامل مهم بسیج مردمی در مقابله با هجمه‌های دشمنان است.
وی خاطرنشان کرد: تلاش در راستای خدشه‌دار کردن جایگاه ارزشی رهبری مهم‌ترین هدف از سوی دشمنان به منظور حذف اتحاد و همبستگی ملت آزاده ایران است و در این مسیر دست به اجرای هر توطئه و ترفندی می‌زنند.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین مطالبات مقام معظم رهبری این است که امروز قدرتمندترین ابزار در مقابله با جنگ نرم دشمنان خدمت بی‌منت به مردم است و مبارزه با این تهدیدات نیز با کار، تلاش، ایجاد تولید، اشتغال و توسعه و قدرت دادن به کشور محقق خواهد شد.
 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: مقاومت قانونی و غیرقانونی در برابر حاکمیت و مقاومت مردم در برابر نفوذ از اهداف اصلی جنگ نرم است.
حجت‌الاسلام حیدریان حذف فرهنگ‌ها و ارزش‌های جوامع را از مهم‌ترین اهداف دشمنان در جنگ نرم برشمرد و گفت: دشمنان می‌خواهند با حذف ارزش‌ها و فرهنگ جوامع مردم آن جامعه را به سمت ضد ارزش‌ها و ابتذال هدایت کنند.
به گفته مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان، دشمن برای رسیدن به این هدف از هر نوع ترفند و توطئه‌ای استفاده می‌کند و تنها را مقابله با توطئه‌های آنان تولید قدرت نرم است.
حجت‌الاسلام حیدریان افزایش بصیرت دینی و سیاسی افراد جامعه را مهم‌ترین راه مقابله با هجمه‌های نرم دشمنان دانست و ادامه داد: هنرمندان نیز به عنوان قشر تاثیرگذار در این مسیر نقش بسیار مهم و کلیدی دارند که باید به درستی آن را ایفا کنند.
وی افزود: امروز هنرمندان باید با بهره‌گیری از فرهنگ غنی و ارزشی چند هزار ساله ایران و همچنین الگوهای ارزشی اسلام با خلق آثار ارزشی به منظور آگاه‌سازی مردم و تقویت و گسترش هرچه بیشتر این فرهنگ غنی به مقابله با فرهنگ ضداسلامی و منحط غرب بپردازند.
به گفته مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان، عرصه برای کارهای هنری ارزشمند فراهم است و استفاده بهینه از این عرصه و امکانات توسط هنرمندان در حوزه‌های مختلف ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.
حجت‌الاسلام حیدریان در پایان شناساندن چهره و اهداف اصلی دشمنان به مردم جامعه را ضروری دانست و گفت: شناساندن ابزار و تاکتیک‌های دشمن در جنگ نرم به افراد جامعه بهترین راه مقابله با هجمه‌های دشمنان است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول