اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره ارشاد استان قم:

استقبال از نمایشگاه هفته هنر قم چشمگیر بود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از مطلوب برگزار شدن هفته فرهنگی هنری قم و استقبال چشمگیر از برنامه‌های در نظر گرفته شده در طول این هفته خبر داد.

استقبال از نمایشگاه هفته هنر قم چشمگیر بود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه هفته فرهنگ و هنر استان قم، سیدرسول موسوی‌نژادیان استقبال از نمایشگاه هفته فرهنگ و هنر استان قم را چشمگیر دانست و اظهار داشت: بنابر اطلاعات به دست آمده از فرهنگسرای نیاوران، استقبال مردم از نمایشگاه هفته فرهنگ و هنر استان قم در مقایسه با شش نمایشگاه گرامیداشت هفته فرهنگ و هنر دیگر استان‌ها، بسیار بیشتر بوده است.
وی در ادامه با اشاره به مصوبه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه برگزاری هفته گرامیداشت فرهنگ و هنر استان‌های کشور اظهار کرد: این نمایشگاه بهانه‌ای برای نمایش ظرفیت‌های استان قم در زمینه فرهنگ و هنر شده است.
معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه نمایش فعالیت‌های تجسمی و صنایع دستی از جمله غرفه‌های نمایشگاه هفته فرهنگ و هنر استان قم است، عنوان کرد: در این نمایشگاه علاوه بر آثار هنری که اکثر آنها توسط اساتید برجسته استان خلق شده است، برگزاری کارگاه‌های زنده هنری در غرفه‌های متنوع نمایشگاه موجب جان بخشیدن به فضای هنری نمایشگاه شد.
وی با اشاره به نمایش قسمتی از ضریح مطهر امام حسین (ع) در نمایشگاه هفته فرهنگ و هنر استان قم گفت: نمایش بخشی از ضریح مطهر امام حسین (ع) و قسمت‌هایی از ضریح قدیمی حرم مطهر حضرت معصومه (س) توانست عامل جذب‌کننده بازدیدکنندگان باشد.
موسوی‌نژادیان با بیان اینکه در طول سال فعالیت‌های زیادی در ارتباط با گرامیداشت و معرفی فرهنگ و هنر استان قم برگزار می‌شود، اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌های تخصصی در زمینه‌های گوناگون هنری، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برگزاری اردوهای علمی آموزشی توسط انجمن هنری استان و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تنها بخشی از اینگونه فعالیت‌هاست که به شناساندن فرهنگ و هنر استان قم کمک می‌کند.
وی در پایان با تقدیر از مسئولان انجمن‌های هنری استان و هنرمندان برجسته استان که آثار آنان در نمایشگاه هفته فرهنگ و هنر استان قم به نمایش گذاشته شد بیان کرد: اینگونه فعالیت‌ها موجب افزایش روحیه همدلی بین هنرمندان و تقویت فعالیت‌های هنری استان قم خواهد شد.
انتهای پیام/ک30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول