اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد:

پیشرفت 42 درصدی پروژه بزرگراه اهرم به دیلم

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: پروژه بزرگراه اهرم به دیلم با 205 کیلومتر طول و 42 درصد پیشرفت فیزیکی با مشارکت وزارت نفت و راه و شهرسازی در دست اجراست.

پیشرفت 42 درصدی پروژه بزرگراه اهرم به دیلم
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا صفایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بزرگراه اهرم ـ برازجان، گناوه و دیلم در چهار قطعه از اهرم تا دیلم احداث می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر تصریح کرد: بزرگراه اهرم ـ برازجان ـ گناوه ـ دیلم از مصوبات دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهوری و هیئت دولت است که با 3 هزار و 810 میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است.
صفایی عنوان کرد: قطعه اول آن به‌زودی از اهرم آغاز و یک پل بزرگ 120 کیلومتری با پنج دهانه روی رودخانه باهوش احداث می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر هدف از اجرای این پروژه را روان‌سازی ترافیک و کاهش تصادفات جاده‌ای در استان بوشهر ذکر کرد.
وی از انجام مطالعات فنی تقاطع غیرهمسطح گادویی اهرم خبر داد و گفت: در صورت تأیید نهایی مسئولان تنگستان، اداره کل راه و ترابری استان بوشهر آماده اجرای این پروژه است.
صفایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نمایشگاه وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه همواره باید در چنین فرصت‌هایی دستاوردها، توانمندی‌ها و خدمات دولت به مردم را به نمایش گذاشت و به بررسی نقاط قوت و ضعف پرداخت، اظهار کرد: ادارات کل مسکن و شهرسازی و راه و ترابری استان بوشهر برنامه جدی برای حضور موثر در نمایشگاه یاد شده دارند تا دستاوردهای استان را در بخش ساخت مسکن و احداث راه به معرض دید عموم گذاشته شود.
سرپرست اداره کل مسکن و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اینکه تکمیل برخی پروژه‌هایی که سالها نیمه تمام رها شده بودند، از دستاوردهای مهم دولت در بخش مسکن و شهرسازی استان بوشهر محسوب می‌شود، ادامه داد: شاهد ساخت بیمارستان در شهرستان برازجان هستیم که تا پیش از این فاقد هرگونه فضای بیمارستانی بود و این از تحولات مهم در استان بوشهر است.
وی ساخت واحدهای مسکونی مهر برای متقاضیان بوشهری فاقد مسکن را از دیگر دستاوردهایی دانست که می‌توان حاصل عملکرد آن را در قالب‌های مختلف به نمایش گذاشت و افزود: در حال حاضر 29 هزار واحد مسکونی مهر در این استان ساخته می‌شوند که به‌زودی شاهد بهره‌برداری از 3 هزار واحد آنها خواهیم بود.
مدیر‌کل راه و ترابری استان بوشهر با بیان اینکه فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه احداث راه‌های استان یاد شده نیز در نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی ارائه می‌شود، ‌تصریح کرد: در حال حاضر حدود 400 کیلومتر بزرگراه در استان بوشهر ساخته می‌شود که عملیات احداث آنها 35 درصد پیشرفت فیزیکی نیز دارد.
صفایی بخش دولتی و خصوصی را مکمل یکدیگر توصیف و خاطرنشان کرد: این دو بخش با یک برنامه‌ریزی دقیق می‌توانند در کنار یکدیگر قرار گرفته و خدمات خوبی را به بهره‌برداران یعنی مردم شریف کشور ارائه دهند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول