اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چناران قهرمان مسابقات والیبال نشسته خراسان رضوی شد

خبرگزاری فارس: پانزدهمین مرحله مسابقات والیبال نشسته قهرمانی استان خراسان رضوی با پیروزی چناران به پایان رسید.

چناران قهرمان مسابقات والیبال نشسته خراسان رضوی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره کل والیبال استان خراسان رضوی، پانزدهمین مرحله مسابقات والیبال نشسته قهرمانی استان با حضور 180 ورزشکار از 14 تیم سبزوار، نیشابور، قوچان، چناران، بهزیستی‌مشهد، مخابرات خراسان، جامعه معلولان کاشمر، جانبازان کاشمر، بردسکن الف و ب، خواف، تایباد، تربت‌حیدریه و مه‌ولات برگزار شد.
در این مسابقات 26 دیدار برگزار و در نهایت تیم چناران مقام نخست را به خود اختصاص داد و تیم‌های تربت‌حیدریه و مخابرات‌خراسان به ترتیب دوم و سوم شدند.
تنیسورهای معلول خراسانی، موسی نیک‌قلعه‌ای، نرگس خزایی و منیره قنبری بودند و ورزشکاران معلول خراسانی در اردوی آمادگی تیم‌ملی اعزامی به مسابقات جهانی تنیس روی میز هنگ‌کنگ که در تهران برگزار می‌شود حضور می‌یابند.

ورزشکاران معلول خراسانی در مسابقات جهانی آیواز(IWAS)
در مسابقات جهانی آیواز(IWAS) در رشته‌های دو‌ ومیدانی، تیراندازی، شنا و وزنه‌برداری ویژه ورزشکاران معلول قطع‌ عضو، ضایعه نخاعی در شارجه امارات برگزار می‌شود.
در این رقابت‌ها در رشته شنا مجتبی تروال، علی نیکوحسن‌غمخواه و مهدی ضیایی(مربی) و در رشته دو‌‌‌میدانی رمضان‌علی دولابی از شهرستان نیشابور اعزام شدند.
شهاب ریحانی، محسن جواهری‌پور، راضیه شیرمحمدی، زهرا جوانمرد و زهره ابراهیمی از خراسان رضوی در اردوی آمادگی تیم‌ملی تیر‌وکمان در جزیره کیش حضور دارند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول