اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از پیشکسوتان والیبال کشور:

درخشش والیبال ایران در جهان فعالیت باشگاه‌ها را منعکس می‌کند

خبرگزاری فارس: یکی از پیشکسوتان مازندرانی والیبال کشور گفت: درخشش والیبال ایران در جهان فعالیت باشگاه‌ها را منعکس می‌کند.

درخشش والیبال ایران در جهان فعالیت باشگاه‌ها را منعکس می‌کند
حسن منصوری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان آمل با اشاره به کسب افتخارات تیم والیبال ایران در مسابقات جام جهانی 2011 کشور ژاپن تصریح کرد: اگر به والیبال کشور بیش از این توجه شود به قله‌های مرتفع والیبال دنیا دست می‌یابیم.
وی تصریح کرد: اگر هم‌اکنون مشاهده می‌کنیم که تیم والیبال کشورمان درخشش خارق‌العاده‌ای در مسابقات جهانی دارد و به عنوان پدیده این دوره از رقابت‌ها لقب گرفته این گام بزرگ نشان از فعالیت متمرکز باشگاه‌ها دارد.
منصوری با اعلام اینکه خولیو ولاسکو یکی از بهترین مربیان والیبال دنیا است که در جهان نظیر آن را خیلی کم سراغ داریم، گفت: این مربی با دانش و تجربه جهانی نشان داد که می‌توان با بازیکنان حرفه‌ای حتی در مقابل بسیاری از تیم‌های قدرتمند دنیا نظیر آرژانتین، لهستان، صربستان و ژاپن به پیروزی رسید.
وی که در سال‌های نه چندان دور سرمربی تیم والیبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران بود، در مورد شکست ایران از تیم‌های کوبا، آمریکا و چین عنوان کرد: تیم‌های کوبا و آمریکا از قدرت‌های برتر والیبال دنیا هستند و اگر از ملی‌پوشان می‌خواهیم که این تیم‌های بزرگ را شکست دهند نشان از بالا رفتن سطح توقع و انتظارات ما دارد.
سرپرست تیم لیگ برتری والیبال کاله مازندران اضافه کرد: اما شکست در مقابل چین باید بیشتر بررسی شود البته تیم والیبال چین به درستی از کشورمان شناخت داشته و با والیبال ایران آشنا است.
منصوری بیان کرد: تیم ملی ایران در سرویس‌های موجی و دریافت‌های اول مشکل دارد که این کاستی تا حدودی با حضور خولیو ولاسکو ترمیم شده است.
وی در بیان عملکرد بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان عنوان کرد: با توجه به شناخت ولاسکو از والیبال دنیا بازیکنان به تاکتیک و تکنیک‌های لازم مجهز شدند و بازی ملی‌پوشان نیز بیانگر آنالیز خوب، حمایت و ساپرت سرمربی والیبال کشورمان است همچنین ایجاد انگیزه بالا در بین بازیکنان، چینش عالی و تمرکز بر روی تیم را می‌توان در این دوره از رقابت‌های جهانی مشاهده کرد.
منصوری با اعلام اینکه بسترهای اولیه این پیروزی توسط مربیان سابق تیم ملی فراهم شده، متذکر شد: باید از مربیان سابق تیم ملی والیبال کشورمان که زحمات زیادی برای مشاهده چنین روزهای طلایی کشیدند صمیمانه قدردانی شود زیرا آنها فعالیت چند‌ ساله‌ای برای والیبال کشورمان داشتند که هم‌اکنون در عرصه جهانی به بار نشسته است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول