اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی خبر داد:

استقرار 24 پایگاه امداد هلال‌احمر در محورهای خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی از استقرار 24 پایگاه امداد هلال احمر در محورهای مواصلاتی این استان در قالب طرح زمستانی خبر داد.

استقرار 24 پایگاه امداد هلال‌احمر در محورهای خراسان شمالی
حامد سجادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: در قالب طرح زمستانی هلال‌‌احمر خراسان شمالی 12 پایگاه ثابت دائم و 12 پایگاه ثابت موقت در محورهای ارتباطی این استان استقرار دارند.
وی با بیان اینکه در پایگاه‌های ثابت دائم چهار نفر و در پایگاه‌های ثابت موقت سه نفر امدادگر حضور دارند، تصریح کرد: این امدادگران در طول شبانه روز آماده انجام مأموریت‌های محوله هستند.
به گفته سجادی؛ امکانات و تجهیزات موجود در پایگاه‌های هلال احمر این استان در سال جاری در مقایسه با سال‌های گذشته بهتر و مطلوب‌تر است.
وی از مجهز شدن تمامی پایگاه‌های امدادی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی به مواد غذایی مورد نیاز، پتو و وسایل گرمایشی خبر داد و تصریح کرد: طرح زمستانی هلال‌احمر استان تا 25 اسفند امسال ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی در بخش دیگری با اشاره به اینکه در گذشته صرفاً 6 پایگاه جمعیت هلال‌احمر در این استان فعال بود، تصریح کرد: صرفاً در سال گذشته 4 پایگاه ثابت دائم به شمار پایگاه‌های هلال‌احمر استان افزوده شده است.
وی با بیان اینکه در گذشته تنها در جاده‌های اصلی پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فعال بود؛ گفت: هم اکنون این پایگاه‌ها در محورهای فرعی استان نیز استقرار داشته و به هم‌وطنان و شهروندان استان خدمات ارائه می‌کنند.
سجادی در عین حال استاندارد استقرار پایگاه‌های امدادی هلال‌احمر را به ازای هر 30 کیلومتر یک پایگاه عنوان کرد و افزود: اکنون با این استاندارد فاصله داشته که امید می‌رود در آینده نزدیک مسافت استقرار پایگاه‌های امدادی هلال‌احمر استان در سطح محورهای ارتباطی به استاندارد لازم برسد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول