اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

مطالبات ایثارگران بر اساس مصوبه مجلس پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: مطالبه تمام ایثارگران و معوقات آنها از سال‌های گذشته بر اساس مصوبه مجلس به زودی پرداخت می‌شود.

مطالبات ایثارگران بر اساس مصوبه مجلس پرداخت می‌شود
سید حسین صابری امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما در پرداخت حقوق مسلم ایثارگران قصور و کوتاهی نخواهیم کرد و با تشکیل جلساتی که در مرداد ماه و ماه گذشته با جمعی از ایثارگران داشتیم مقرر شد کمیته‌ای در این زمینه شکل بگیرد و میزان مطالبات و معوقات ایثارگران را جمع‌بندی کرده و برای پرداخت به ما ابلاغ کند.
وی بیان داشت: این کمیته در ماه‌های گذشته با ارسال فرم‌هایی به دستگاه‌های دولتی و شرکت‌ها خواستار جمع‌بندی آمار و اطلاعات ایثارگران اعم از آزادگان و رزمندگان شده تا با احصای آنها و جمع‌بندی میزان مطالبات سعی کنیم با یک رایزنی به موقع اعتبار مورد نیاز را از طریق معاونت رئیس جمهور پیگیری کرده تا بتوانیم مطالبات و معوقات را پرداخت کنیم.
استاندار اردبیل تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم بخشی از این مطالبات تا پایان امسال پرداخت شده و بخش دیگر را نیز با پیش‌بینی در بودجه سال 91 بتوانیم در همان ماه‌های اول به ایثارگران پرداخت کنیم تا ادای دین به ایثارگران جامعه صورت گرفته باشد.
این مسئول از ایثارگران به عنوان نمادهای شجاعت و قناعت نظام اسلامی یاد کرد و بیان داشت: ما معتقدیم ایثارگران ما نه به خاطر مادیات بلکه بالاتر از آن به خاطر حفظ ارزش‌های معنوی، ‌دینی و اسلامی به میدان رزم و مبارزه رفتند و با تمام توان صلابت و اقتدار خود را نشان دادند و امروز وظیفه ماست که نگذاریم آنها کوچکترین مشکل و معضلات مادی و رفاهی را داشته باشند.
استاندار اردبیل با اشاره به مسکوت بودن قانون پرداخت معوقه و مطالبات ایثارگران در چند سال گذشته اظهار داشت: دولت خدمتگزار با همراهی خوب مجلس اصولگرا توانست بعد از ماه‌ها بررسی و ارائه پیشنهادات و طرح‌های مختلف بالاخره قانونی را مصوب کند تا حقوق مسلم ایثارگران در ایام حضور در جبهه‌های جنگ و بعد از آن که به شکل معوقه بوده پرداخت شود تا مشکلات ایثارگران به حداقل برسد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول