اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات:

تنقیح قوانین در مجلس از ارزش بالایی برخوردار است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قاینات گفت: تنقیح قوانین در مجلس از ارزش بسیار بالایی برخوردار و دارای اهمیت است.

تنقیح قوانین در مجلس از ارزش بالایی برخوردار است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری قاینات، غلامعلی حبیبی‌منش در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان قاینات با اشاره به روز مجلس اظهار داشت: مجلس منشاء اثرات و خدمات مهمی برای کشور است.
وی گفت: بنده به نمایندگی از اعضای شورای اداری شهرستان روز مجلس را خدمت مجلسیان به ویژه نماینده پرتلاش شهرستان تبریک عرض می‌کنم.
فرماندار قاینات تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید پای کار باشند و برای پروژه‌هایی که دارای اعتبار عمرانی است وقت بیشتری بگذارند.
حبیبی‌منش یادآور شد: مدیران باید در این راستا پیگیری بیشتری داشته باشند تا پروژه‌ها در موعد مقرر به بهره‌برداری رسیده و کام مردم شیرین شود.
وی از مردم ولایت‌مدار شهرستان در استقبال از ریاست جمهوری قدردانی کرد و گفت: انتخابات از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است و مسئولان امنیتی کشور نیز تاکید داشته‌اند که دشمنان برای کم رنگ کردن مشارکت مردم نقشه کشیده‌اند.
فرماندار قاینات خاطر نشان کرد: بحث اصلی ما در شهرستان انتخابات است و آنچه برای نظام ارزش دارد مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح است.
حبیبی‌منش نکاتی از جمله صرفه‌جویی ادارات در مصرف آب، برق و گاز، عدم استفاده از خودروهای اداری به صورت شخصی، خرید کالا توسط مدیران ادارات از اصناف شهرستان، اطلاع‌رسانی اخبار به خبرنگاران، اعلام پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، ارسال لیست کشیک حوادث، رعایت نکات ایمنی توسط هیئت‌های عزاداری را مورد تاکید قرار داد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول