اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان دامپزشکی خبر داد:

تغییر وضعیت نیروهای پیمانی دامپزشکی به رسمی

خبرگزاری فارس: معاون اداری و پشتیبانی سازمان دامپزشکی کشور در کرمان گفت: تغییر وضعیت نیروهای پیمانی به رسمی در دستور کار سازمان دامپزشکی است.

تغییر وضعیت نیروهای پیمانی دامپزشکی به رسمی
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، خالد خداویردی در جمع مدیران و کارکنان دامپزشکی استان کرمان از  فراهم شدن بسترهای Mpls در سطح سازمان دامپزشکی و تمام‌ استان‌های تابعه خبر داد.
وی بیان کرد: طرح قرار دادن کارکنان آزمایشگاهی دامپزشکی جزو مشاغل سخت و زیان‌آور در دست پیگیری است و تاکنون به نتایج خوبی رسیده است.
خداویردی افزود: توسط سازمان دامپزشکی بسترهای Mpls در تمام‌ استان‌های کشور فراهم شده است و به زودی سیستم اتوماسیون استان‌ها به سازمان دامپزشکی کشور متصل می‌شود.
وی تصریح کرد: تغییر وضعیت نیروهای پیمانی به رسمی نیز در دستور کار سازمان است.
خداویردی عنوان کرد: به منظور وحدت رویه در توزیع واکسن دستورالعملی در حال تنظیم است.
علی‌اکبر رضایی‌نژاد مدیرکل امور اداری سازمان دامپزشکی کشور نیز از الحاق صندوق بازنشستگی معذوریت جهاد به صندوق بازنشستگی کشور خبر داد و دلیل کاهش تسهیلات بانکی کارمندان را از جانب مدیریت بانک کشاورزی دانست.
غلامرضا زیدآبادی مدیرکل دامپزشکی استان کرمان نیز در این جلسه به ارائه گزارش کاملی از وضعیت نیرو و اعتبارات استان کرمان و مسئولان ستادی و شهرستانی به مسائل و مشکلات موجود در سطح استان پرداخت.
مسائل مطرح شده حول محور مشکلات مالی، کمبود نیرو، اعمال مرخصی مناطق محروم‌، تعرفه‌های بخش خصوصی و دولتی‌، پرداخت حق جذب، سرنوشت شرکت‌های ممیزی، دورکاری، بیمه صندوق معذوریت جهاد و مشکلات آن، سیستم GIS و بسترهای آن و ... بود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول