اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در جشنواره هم‌آوایی اقوام ایرانی؛

موسیقی بلوچ سیستان‌و‌بلوچستان برتر کشوری شد

خبرگزاری فارس: سرپرست گروه موسیقی بلوچ سیستان‌و‌بلوچستان گفت: در جشنواره هم‌آوایی اقوام ایرانی که در تهران برگزار شد، گروه موسیقی هم‌آوایی بلوچ سیستان و بلوچستان رتبه نخست را از آن خود کرد.

موسیقی بلوچ سیستان‌و‌بلوچستان برتر کشوری شد
محمد دین‌دشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: این جشنواره از 17 تا 19 آبان ‌ماه در تهران با حضور 14 گروه هم‌آوایی از گروه‌های منتخب کشور برگزار شد که گروه هم‌آوایی موسیقی بلوچ سیستان ‌و بلوچستان در این جشنواره نمونه کشوری شد.
وی افزود: این جشنواره در تالارهای ابن سینا، فرهنگسرای بهمن و فرهنگسرای ارسباران برگزار شد‌.
دشتی ادامه داد: جشنواره هم‌آوایی اقوام سراسر کشور با استقبال فراوان شرکت‌کنندگان مواجهه شد و استقبال از موسیقی بلوچ سیستان ‌و‌ بلوچستان نیز بسیار چشمگیر شود.
سرپرست گروه موسیقی بلوچ سیستان‌ و بلوچستان خاطرنشان کرد: موسیقی بلوچ سیستان ‌و‌ بلوچستان در این جشنواره به طور بسیار فنی و اصولی حاضر شد که این موضوع مد نظر داوران جشنواره قرار گرفت.
وی گفت: این گروه با حمایت انجمن موسیقی بلوچ فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌ و ‌بلوچستان و انجمن حمایت از موسیقی شهرداری ایرانشهر به این جشنواره راه یافت و توانست خوش بدرخشد.
سرپرست گروه موسیقی بلوچ سیستان ‌و بلوچستان بیان کرد: نوازنده این گروه استاد محمدعلی حسنی، خواننده تمبورک احمد ملازهی، رباب فاروق رحمانی، همخوان یونس داوودی و ذکریا ملازهی، نوازنده دهلک خالق دهقانی و سرپرست گروه محمد بین دشتی بوده‌اند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول