اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل ارشاد سیستان‌و‌بلوچستان:

موسیقی با فرهنگ مردم سیستان‌و‌بلوچستان عجین است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: موسیقی با فرهنگ و اعتقادات مردم سیستان و بلوچستان عجین است.

موسیقی با فرهنگ مردم سیستان‌و‌بلوچستان عجین است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عباس دانشی پیش از ظهر امروز در دیدار با هنرمندان منطقه سیستان اظهار کرد: منطقه سیستان برای مردم استان و ملت ایران عزیز است.
وی با بیان اینکه سیستان به لحاظ داشتن فرهنگ غنی از جایگاه ویژه و خاص برخوردار است، عنوان کرد: باید هنر خطه  سیستان به سراسر کشور معرفی شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سیستان دارای مفاخر بزرگی بوده که باید فرزندانمان را با این مفاخر آشنا کنیم، تصریح کرد: موسیقی سیستان و بلوچستان با دیگر موسیقی‌های سراسر کشور متفاوت است.
دانشی خاطرنشان کرد: موسیقی با مذهب و اعتقادات مردم سیستان و بلوچستان عجین شده است.
وی برگزاری کنگره ملی شعر سیستان را نخستین کار بزرگ در عرصه شعر در منطقه سیستان دانست و افزود: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان نهایت تلاش خود را برای اجرای بی‌نظیر آن انجام می‌دهد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: کنگره ملی شعر سیستان روحیه حماسی مردم ولایت‌مدار سیستان را در کشور پر آوازه می‌کند.
وی به اجرایی نشدن پروژه تالار فرهنگ زابل اشاره کرد و افزود: تأسیس تالار فرهنگ زابل جزو مصوبات دور نخست سفر دولت نهم به سیستان و بلوچستان بود اما متاسفانه به دلیل مشکل زمین تاکنون این پروژه ساخته نشده که اقدامات آن در دست اقدام قرار دارد.
 انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول