اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با احیای 4هزار بافت فرسوده؛

750 میلیارد ریال در بافت‌های فرسوده اصفهان هزینه شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان منطقه مرکزی گفت: با احیای 4هزار بافت فرسوده حدود 750 میلیارد ریال در بافت‌های فرسوده استان اصفهان هزینه شد.

750 میلیارد ریال در بافت‌های فرسوده اصفهان هزینه شد
غلام‌رضا عمرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: شرکت عمران و مسکن‌سازان منطقه مرکزی با نگاه توسعه مشارکت مردمی در احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده، دستاوردها و اقدامات شرکت در استان اصفهان را در نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی و صنایع وابسته که از 26 تا 29 آذر ماه جاری در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، حضور پیدا می‌کند.
وی ادامه داد: در مقوله احیا و نوسازی بافت فرسوده مشارکت مردم نقش بسیار تأثیرگذاری دارد و رویکرد شرکت عمران و بهسازی توسعه مشارکت مردمی است.
مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان منطقه مرکزی بیان داشت: در این زمینه هم دستاوردها و تجارب استان اصفهان در دو قسمت احیا و نوسازی کالبدی و ارتقای فرهنگ نوسازی در محدوده‌ها تقسیم می‌شود.
وی همچنین با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 4هزار واحد مسکونی با دریافت حدود 750 میلیارد ریال تسهیلات ویژه نوسازی بافت فرسوده در استان احداث شده است، اضافه کرد: با توسعه فعالیت‌های فرهنگی، رسانه‌ای و آموزشی و نگاه ویژه وزارت راه و شهرسازی به بافت فرسوده در سال 91 شاهد شکوفایی تولید مسکن در بافت‌های فرسوده باشیم.
عمرانی تصریح کرد: سایر نوآوری‌ها در زمینه احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده نیز در این نمایشگاه که با رویکرد توسعه مشارکت مردمی در نوسازی بافت‌های فرسوده برگزار می‌شود به نمایش درمی‌آید.
وی با اشاره به اینکه در این عرصه در بخش احیا و نوسازی کالبدی در سه مبحث نوسازی واحدهای مسکونی و تجاری، احیا و مرمت ابنیه تاریخی و ساماندهی محورهای تاریخی فرهنگی نمونه تجارب ارائه می‌شود، گفت: در قسمت دوم یعنی ارتقای فرهنگ نوسازی که مهم‌تر از نوسازی کالبدی است، تولیدات فرهنگی، کتاب، پوستر، گزارش‌های آموزش ساکنان و مدیران و متولیان به نمایش گذاشته می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول