اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس:

پاسخ ایران به انگلیس بسیار قاطعانه بود/ انگلیس باید جایگاه خود در برابر ایران را بشناسد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: پاسخ ایران به انگلیس بسیار قاطع و خوب بود انگلیس باید جایگاه خود را بداند.

پاسخ ایران به انگلیس بسیار قاطعانه بود/ انگلیس باید جایگاه خود در برابر ایران را بشناسد
احمد ناطق نوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ساری درباره کاهش روابط ایران و انگلیس اظهار داشت: همیشه از نظر سیاسی از انگلستان ضربه خورده‌ایم و مردم ما در طول تاریخ اعتقاد خوشی نسبت به این کشور نداشتند.
وی با اشاره به اینکه امروز جامعه اروپایی تحت تاثیر آمریکا بوده و انگلیس هم شاگرد کوچک آمریکا است، تصریح کرد: به تعبیر من، انگلیس از آمریکا الگو گرفته است.
ناطق نوری ادامه داد: در موضوع تحریم بانک مرکزی وقتی انگلیس نخستین کشوری است که این تحریم را اعلام می‌کند توقع داشتند ما برای آنها دسته گل بفرستیم.
این مسئول با بیان اینکه طبیعی است ما سطح ارتباطمان را با آنها کاهش دهیم که بدانند تحریم‌ها نمی‌تواند ما را از پای درآورد، اضافه کرد: ما هر جا که تحریم شویم بیشتر خودمان را می‌سازیم و به خود می‌آییم که تنهاییم و باید روی پای خود بایستیم.
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: جواب قاطع و خوبی بود که ایران به انگلیس داد چرا که انگلیس باید جایگاه خود را بداند.
وی با بیان اینکه ما با همه کشورها می‌توانیم ارتباط داشته باشیم، اما ارتباط متقابل و با احترام، خاطرنشان کرد: نه اینکه دیگران فکر کنند می‌توانند بر ما مدیریت کنند، از آن زمان‌ها دیگر گذشته و ایران روی پای خود ایستاده است.
ناطق نوری درباره شتابزدگی دولت انگلیس در فرصت 48 ساعته برای خروج سفیر ایران از انگلیس، با وجود فرصت دو هفته‌ای ایران به سفیر انگلیس برای خروج از کشور اذعان داشت: چون ما اعلام کردیم سفیر آنها کشور را ترک کند، دولت انگلیس هم چنین تصمیمی گرفت و طبیعی است وقتی بچه را کتک بزنی لجبازی می‌کند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول