اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه استان زنجان:

سفارت انگلیس در تهران به جاسوس‌خانه تبدیل شده بود

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان گفت: کینه‌توزی‌های دولت انگلیس با جمهوری اسلامی سفارت این کشور را به جاسوس‌خانه‌ای علیه نظام تبدیل کرده بود.

سفارت انگلیس در تهران به جاسوس‌خانه تبدیل شده بود
روح‌الله صمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: یکی از دستاوردهای ماه محرم به برکت خون سرور و سالار شهیدان رخدادهای تاریخی این ماه است که در ذهن تاریخ به جا می‌ماند.
وی با بیان اینکه تحصن دانشجویان در مقابل سفارت انگلیس را که مقارن با ماه محرم است باید به فال نیک گرفت افزود: این عمل انقلابی در تاریخ کشور ماندگار است. 
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان بیان داشت: ایستادگی جوانان انقلابی در برابر زورگویان جهان و استعمارگران توطئه‌های دشمنان اسلام را به خوبی عیان و برنامه‌ریزی‌های آنان را ناکام کرده است. 
وی با اشاره به خیزش‌های صورت گرفته و در منطقه و جنبش وال استریت علیه نظام سرمایه‌داری، بیان داشت: این جنبش‌ها نتیجه آگاهی مردم  است. 
صمدی با بیان اینکه ملت ایران هیچ نوع ظلمی را نمی‌پذیرد، افزود: این ملت همواره در مقابل زورگویان ایستاده و این بار نیز در مقابل سفارت انگلیس نشان داد که دوران ظلم و استبداد این حکومت در ایران پایان یافته است.
وی با مثبت خواندن اقدام دانشجویان انقلابی افزود: دانشجوی ایرانی آگاه به مسائل بوده و توطئه‌چینی‌های دشمنان را به خوبی می‌شناسد. 
دبیر حزب موتلفه استان زنجان بیان داشت: توطئه‌های انگلیس در 32 سال گذشته بر کسی پوشیده نیست و همه مردم می‌دانند که این استعمار پیر چه نقشه‌هایی برای نظام کشیده است که خوشبختانه تاکنون این نقشه‌ها عملی نشده است.
وی یادآور شد: کینه‌توزی‌های دولت انگلیس با جمهوری اسلامی سفارت این کشور را به جاسوس‌خانه‌ای علیه نظام تبدیل کرده بود که این بار نیز با هوشیاری مردم فعالیت‌های این سفارت در داخل کشور عقیم ماند. 
صمدی حرکت خودجوش دانشجویان را حرکتی انقلابی و ماندگار در تاریخ کشور عنوان کرد و افزود: این حداقل کار در برابر توطئه‌چینی‌های مختلف استعمارگر پیر است.
وی گفت: دانشجویان آگاه و با بصیرت جامعه که مورد حمایت مقام معظم رهبری هستند، قشر متدین و روشنفکر جامعه بوده و با تحلیل فعالیت‌های مختلف در برابر آن به تحلیلی درست دست می‌یابند.
دبیر حزب موتلفه استان زنجان خاطرنشان کرد: دانشجویان همواره در عرصه‌های مختلف جامعه حضور داشته و با بصیرت و آگاهی خود زمان‌شناس بوده و به موقع عمل می‌کنند.
وی ادامه داد: دفاع از آرمان‌های انقلاب و پایبندی به اصلاحات اسلامی، تفکیک بین گرایش‌های حزبی و دانشجویی با هدف استقلال دیدگاه‌های تشکل‌های دانشجویی و بهره‌مندی از نگاه‌های نقادانه، سازنده و نوین آنها در راستای رشد و اصلاح امور از اهداف جنبش دانشجویی است.
صمدی تصریح کرد: تلاش در راستای حاکمیت منطق، تقویت ارتباط با جامعه، انسجام بین تشکل‌های دانشجویی، سازماندهی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان، تقویت حس تاثیرگذاری در قشر دانشجو، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای مشارکت دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در توسعه همه جانبه از اهداف این جنبش محسوب می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: سالم‌سازی فضای سیاسی دانشگاه‌ها بر اساس اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و قانون اساسی، تبادل افکار، ایجاد تفاهم متقابل بین دانشجویان و مسئولان برای دستیابی به حقوق قانونی طرفین از دیگر اهداف این جنبش در جامعه است.  
انتهای پیام/ک10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول