اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل شرکت تاکسی بی‌سیم شهرکرد خبر داد:

ثبت روزانه 1500 تماس تلفنی با تاکسی بی‌سیم شهرکرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت تاکسی بی‌سیم 1833 شهرکرد گفت: در طول شبانه روز یک هزار و 500 تماس تلفنی با این مرکز گرفته می‌شود.

ثبت روزانه 1500 تماس تلفنی با تاکسی بی‌سیم شهرکرد
شهرام شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با توجه به امکانات موجود از این تعداد تنها به 700 تماس پاسخ داده می‌شود.
وی افزود: در حال حاضر 40 راننده در سه شیفت کاری در این مرکز فعالیت دارند، این در حالیست که با توجه به مناسب بودن کرایه‌ها و استقبال مردم، جوابگوی همه تماس‌ها نیستیم.
شریفی با بیان اینکه شرکت تاکسی بی‌سیم حدود یکسال و نیم است که آغاز به فعالیت کرده است، گفت: متاسفانه تاکنون هیچ حمایتی از سوی مسئولان از این شرکت صورت نگرفته است.
مدیرعامل شرکت تاکسی بی‌سیم 1833 شهرکرد  افزود: از لحاظ اقتصادی این شرکت هنوز به سوددهی نرسیده است، برهمین اساس از لحاظ اقتصادی تمامی درآمدها صرف حقوق و هزینه‌های جاری پرسنل می‌شود.
شریفی با اشاره به حمایت دولت از سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی، خاطرنشان کرد: هم اکنون ظرفیت افزایش 80 درصدی تعداد رانندگان در این مرکز وجود دارد که به دلیل حمایت نکردن مسئولان تحقق نیافته است.
وی ادامه داد: ما در حال حاضر 40 متقاضی رانندگی را با ماشین دریافت کرده‌ایم که از این تعداد پس از پیگیری‌های فراوان توانستیم در حدود موافقت 30 خودرو را دریافت کنیم.
شریفی تامین رفاه، آسایش و امنیت مسافرین و شهروندان در سفرهای درون شهری را از مهم‌ترین رسالت‌های این شرکت برشمرد و گفت: راه اندازی شبکه تاکسی بی‌سیم با این رویکرد صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: اداره شبکه تاکسی بی‌سیم از طریق بخش خصوصی مرتبط با حمل و نقل درون شهری است که سازمان تاکسی‌رانی بر نحوه فعالیت آن نظارت عالیه دارد.
شریفی با تأکید بر اینکه خصوصی سازی امروزه به عنوان یکی از سیاست‌های اقتصادی مهم برای نیل به کارآیی بالاتر سیستم‌های اقتصادی به شمار می‌رود، گفت: کاهش حوزه فعالیت بخش دولتی، انتقال مالکیت، کنترل اقتصادی، افزایش کارآیی واحدهای اقتصادی، کاهش کسر بودجه و بدهی‌های ملی و تعدیل مقررات به عنوان بخشی از اهداف خصوصی‌سازی به شمار می‎رود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول