اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اردبیل:

360 تاکسی در استان اردبیل نوسازی شده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ‌اردبیل گفت: در دو سال گذشته بیش از 360 دستگاه تاکسی در این استان ‌نوسازی شده و به مالکان آنها تحویل داده شده است.

360 تاکسی در استان اردبیل نوسازی شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فضیلت ابراهیمی عصر امروز در جلسه معاونان سازمان تاکسیرانی اردبیل اظهار داشت: اغلب این خودروهای نوسازی شده برای تردد راحت و سهل مردم سمند، پژو و روآ بوده است و قرار است از ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اردبیل به مطلوب‌ترین شکل استفاده شود.
وی تصریح کرد: تعداد 70 دستگاه از تاکسی‌های تحویل داده شده اسکاتی بوده و ما همچنان در مرحله دریافت تاکسی برای این تعداد خودروی تحویل داده شده هستیم.
ابراهیمی خاطر نشان کرد: صاحبان بیش از 275 دستگاه تاکسی نیز با انتخاب بانک و نمایندگی خودرو در نوبت دریافت تسهیلات بانکی قرار دارند.
به گزارش فارس، عضو هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی کشور خاطر نشان کرد: هدف اصلی ما از نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسی ارایه سرویس‌های مناسب به مردم است و ما در کنار برنامه‌های مختلف به هر شکل ممکن از صاحبان خودروها در انجام وظایف مناسب حمایت می‌کنیم.
وی به آخرین مهلت ثبت‌نام صاحبان تاکسی‌های فرسوده اشاره کرد و ادامه داد: صاحبان خودروهای فرسوده تاکسی تا 10 آذر ماه امسال فرصت دارند تا در سامانه و حتی مراجعه حضوری به سازمان در این طرح شرکت کنند.
این مسئول اضافه کرد: مالکان تاکسی‌های تا عمر بیش از 10 سال باید هر چه سریع‌تر تا تاریخ یاد شده به سازمان مراجعه کنند و در صورت مراجعه نکردن آنها کارت سوختشان ابطال می‌شود.
ابراهیمی به مشارکت صاحبان 700 دستگاه تاکسی فرسوده در طرح نوسازی اشاره کرد و گفت: با این نوسازی و جوان شدن سن ناوگان حمل و نقل درون‌شهری یک روند رو به رشد را در بهینه‌سازی و کاهش مصرف سوخت شاهد هستیم.
وی در ادامه سخنان خود افزود: این نوسازی سبب شده است تا آلودگی‌ها به حداقل، تخریب محیط زیست کمتر، فعالیت مناسب تاکسی‌ها رو به رشد و جایگاه این بخش در دید شهروندان و عموم مردم افزایش پیدا کند.
ابراهیمی از آمادگی این سازمان برای نوسازی ناوگان حمل و نقل و اهداف آن اشاره کرد و اظهار داشت: انتظار می‌رود با حمایت‌های دولت خدمتگزار زمینه نوسازی تمام تاکسی‌ها در اردبیل فراهم شود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اردبیل در مورد ادغام سازمان تاکسیرانی با اتوبوسرانی نیز تصریح کرد: با اقدام مناسب و شایسته شهردار اردبیل و سازمان شهرداری‌های کشور این امر انجام می‌شود که انتظار داریم ثمرات و فواید خوبی نیز به دنبال داشته باشد.
 
*تاکسی‌های درون‌شهری نیر ساماندهی می‌شود‌
فرماندار نیر در جلسه کمیسیون نظارت و تنظیم بازار نیر از ساماندهی وضعیت تاکسی‌های درون‌شهری نیر خبر داد.
سیدحمید عباداللهی به نارضایتی‌های مردم از حمل و نقل درون‌شهری اشاره کرد و گفت: شهرداری‌ها باید نظارت خود را چند‌ برابر کنند تا مشکلات و نارضایتی‌های مردم در این حوزه به حداقل برسد.
وی با بیان این‌که مردم از ارایه خدمات تاکسی‌داران ناراضی هستند، خاطر نشان کرد: در کنار ساماندهی باید نرخ‌گذاری‌ها نیز واقعی و عادلانه باشد.
عباداللهی همچنین به بازرسی‌های انجام شده از سطح بازار به تعداد 880 مورد اشاره کرد و ادامه داد: در این بازدیدها 30 مورد تخلف کشف و متخلفان به ارزش 10 میلیون ریال جریمه شدند.
فرماندار نیر همچنین از توزیع به قیمت مناسب مرغ منجمد در اردبیل خبر داد و اضافه کرد: در ماه‌های اخیر بیش از یک هزار و 500 کیلوگرم مرغ منجمد با قیمت 2 هزار و 500 تومان بین مردم و مغازه‌داران توزیع شده است.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول