اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ذوالنور:

تبعیت از رهبری برای مسئولان اصل جدی است

خبرگزاری فارس: جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: در میدان نبرد جهانی که امروز دنیا از تمام ابزارها و امکانات برخوردار بوده، تبعیت از رهبری به‌ویژه برای مسئولان یک اصل جدی است.

تبعیت از رهبری برای مسئولان اصل جدی است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در ویژه برنامه دهه محرم در جمع عزاداران حسینی (ع) در مصلی این شهر، ولایت فقیه را مشرف‌ترین مسئول بر امور سیاسی کشور دانست.
وی ولایت فقیه را اتاق فکر و برج مراقبت نامید و تصریح کرد: تبعیت از رهبری جزو الزامات است و در میدان نبرد جهانی که امروز دنیا از تمام ابزارها و امکانات برخوردار است تبعیت از رهبری به‌ویژه برای مسئولان یک اصل جدی است.
دبیرکل شهدای روحانی کشور با بیان اینکه در نظام ولایت فقیه و دینی جای مردم و خدا عوض نشده است، افزود: در این نظام مردم به ولی فقیه مشروعیت نمی‌دهند بلکه مقبولیت می‌دهند.
وی مشروعیت ولی فقیه را الهی دانست و افزود: مشروعیت امری الهی و مقبولیت ولایت مردمی است و اگر بیعت، حمایت، انتخاب و پشتیبانی مردم از ولی فقیه نباشد ولایت اجرایی نمی‌شود و مردم عامل پایداری و دوام حکومت هستند.
ذوالنور با اشاره به اینکه در غرب جای مردم و خدا عوض شده است، بیان کرد: غربی‌ها می‌گویند اگر کسی دین بخواهد می‌تواند در پستوی زندگی‌ فردی‌اش داشته باشد ولی نباید دین را وارد اجتماع کند.
وی ادامه داد: از ابتدای انقلاب تا کنون به جز یک سال در دوران اصلاحات، هر سال نام ایران در لیست کشورهای نقض‌کننده حقوق بشر از نگاه غربی‌ها بوده است و برجسته‌ترین نقض حقوق بشر را نیز «حجاب» عنوان کرده‌اند.
جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران، حجاب زن را یک ایدئولوژی و مکتب خواند و بیان داشت: آنچه در نظام‌های غربی به عنوان دموکراسی وجود دارد تیشه به ریشه دین زدن است.
وی با تصریح بر اینکه برخی‌ها می‌گفتند اگر دین در مقابل آزادی قرار گیرد دین ضربه می‌خورد، افزود: این موضوع یک نوع عوام‌ فریبی بوده و اگر دین در مقابل آزادی نباشد حیات فرد موجب فسخ و فجور است.
ذوالنور خاطرنشان کرد: آزادی که دین آن را حق ما دانسته و ترویج کرده، جزو دین بوده و بین جز و کل، وحدت حاکم است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول