اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی:

تبعیت از ولایت با توجه به‌ عبرت‌های عاشورا ضروری است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: امروز و در شرایط حاضر، تبعیت از رهبری با توجه به عبرت‌های عاشورا ضروری بوده و ترویج این مهم به‌عنوان مصداقی از امر به معروف است.

تبعیت از ولایت با توجه به‌ عبرت‌های عاشورا ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی صبح امروز در همایش تذکر لسانی با محوریت عفاف و حجاب که با حضور فرمانداران و روسای اداره‌ها همراه بود بر برنامه‌ریزی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.
وی با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم گفت: سوگواری‌های حسینی باید در تعالی ارزش‌های دینی و اسلامی موثر بوده و امیدواریم عزاداری‌ها در این راستا باشد.
بیگی با بیان اینکه نامگذاری دهه اول محرم به نام هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: فرهنگ شیعی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر هزینه سنگینی پرداخته است و موضوع احیای امر به معروف و نهی از منکر باید به‌عنوان ضامن سلامت مورد توجه قرار گیرد.
استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در حال حاضر در عالی‌ترین سطوح کشوری به این فریضه توجه می‌شود و این امر نشان از نقش و جایگاه امر به معروف و نهی از منکر است.
بیگی تاکید کرد: امروز در شرایط حاضر تبعیت از رهبری با توجه به عبرت‌های عاشورا ضروری بوده و ترویج این مهم به عنوان مصداقی از امر به معروف است.

امر به معروف و نهی از منکر تعطیل‌بردار نیست
وی گفت: امر به معروف و نهی از منکر بر خلاف سایر فرایض معطوف به سن و شرایط خاصی نبوده و تعطیل‌بردار نیست و در جمهوری اسلامی که علما و بزرگان دینی در مصدر امر هستند این فریضه دارای اهمیت بیشتر است.
استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: باید فضای احیای امر به معروف و نهی از منکر بیش از گذشته فراهم شده و نقش‌آفرینی در این فضا فراهم شود.
بیگی افزود: امر به معروف و نهی از منکر از روش‌های مختلف باید مورد توجه قرار گیرد و در دعوت مردم به ارزش‌های دینی با عمل خود آنان را جذب و دعوت کنیم.
وی یادآور شد: رشد و اعتلای فرزندان جامعه اسلامی در فضایی معنوی مورد توجه خاص قرار گرفته و همت مسئولان نیز باید در این راستا متمرکز شود.
استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر فعالیت سازماندهی شده در زمینه امر به معروف و نهی از منکر گفت: در راستای احیای این فریضه انسان‌های مخلص با حداقل امکانات فعالیت می‌کنند که این مهم مورد توجه است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول