اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شیراز:

تبعیت از ولایت سن و سال نمی‌شناسد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: تبعیت و اطاعت از رهبری و ولایت سن و سال نمی‌شناسد.

تبعیت از ولایت سن و سال نمی‌شناسد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی زحمتکش بعد از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: چیزی که در عاشورا بسیار مهم و حائز اهمیت جلوه می‌کند، ولایت و ولایت مداری است که نشان می‌دهد باید از ولی فقیه خود تبعیت کرده و با فرمان رهبری قدم برداریم.
این عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: حضور شهید کوچک علی اصغر (ع) و پیر شهیدان حبیب‌بن مظاهر بیانگر این است که در تبعیت از ولایت و ولی فقیه سن و کوچک و بزرگ بودن مهم نیست.
وی اضافه کرد: در دنیای امروز که ما حکومتی برخواسته از عاشورای حسینی داریم، دشمنان خارجی و شیطانی می‌خواستند ما را به سوی شیاطین و حیله‌گران بکشانند تا این حکومت ولایی را منفعل کنند.
زحمتکش بیان کرد: اگر در عاشورا و کوفه همراه معصومین نبودیم و این توفیق را نداشتیم در حال حاضر که در حکومت عاشورایی و در حمایت امام غایب و نایب برحق ایشان هستیم سعی کنیم همگام با ولی فقیه گام برداشته و دوباره با ولایت بیعت کنیم.
به گزارش فارس، در جلسه علنی امروز شورای شهر شیراز در مورد انتقال پادگان نظامی هوابرد از محدوده مرکزی این شهر بحث و بررسی شد.
شهردار شیراز در این مورد گفت: این پادگان نظامی دارای دو مالکیت اوقافی و ملکی است که مقرر شده است برای انتقال و تحویل زمین آن به شهرداری 270 میلیارد ریال به ارتش پرداخت کنیم که در مرحله نخست 20 درصد مبلغ را می‌پردازیم اما در مورد زمین‌های وقفی و قیمت آن هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول