اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر:

45 میلیارد ریال برای رفاه معلولان بوشهری هزینه شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: 45 میلیارد ریال برای رفاه معلولان بوشهری هزینه شد.

45 میلیارد ریال برای رفاه معلولان بوشهری هزینه شد
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان اکبر گرگوری‌مطلق در نشست با مدیران و مربیان مهدهای کودک در دشتستان اظهار کرد: سازمان بهزیستی استان بوشهر در راستای ارائه خدمات بهینه به جامعه زیر پوشش بیش از پیش تلاش و فعالیت دارد و رضایت خاطر این عزیزان مهم‌ترین اولویت این سازمان است.
وی افزود: آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان از جمله ماموریت‌های مهدهای کودک است و از مربیان و مدیران مهدها انتظار داریم در این عرصه تلاش بیشتر و بهتری از خود نشان دهند.
مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با اشاره به خدمات‌رسانی گسترده بهزیستی به معلولان استان بوشهر خاطرنشان کرد: بیش از 15 هزار معلول در استان شناسایی شده‌اند که از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند.
گرگوری‌مطلق عنوان کرد: مناسب‌سازی مبلمان شهری برای معلولان به صورت جدی در شهرهای مختلف استان بوشهر پیگیری می‌شود و با همکاری شوراها و شهرداران این امر در تمام شهرها عملیاتی می‌شود.
وی بیان کرد: امسال بیش از 45 میلیارد ریال تاکنون برای رفاه و آسایش معلولان استان بوشهر هزینه کرده‌ایم و به فضل خدا شرایط را برای رفاه و آسایش این قشر فراهم می‌کنیم.
رئیس اداره بهزیستی دشتستان نیز اظهار کرد: مهارت‌های زندگی و آموزش خانواده از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان است و این برنامه آموزشی برای بیش از 70 مربی و مدیر مهدهای کودک روستایی و شهری دشتستان برگزار شده است.
علیرضا هوشیار در ادامه در ارتباط با آموزش مهارت‌های زندگی و نقش آن در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی به منظور ارتقای سطح مهارت‌ها وآگاهی خانواده و کودکان مطالبی بیان کرد.
کارشناس پیشگیری بهزیستی دشتستان نیز اظهار کرد: نحوه صحیح آموزش کودکان امری مهم است که باید مورد عنایت مربیان قرار گیرد.
محبوبه رضایی‌مطلق با اشاره به مهارت‌های زندگی و آموزش والدین همزمان با آموزش کودکان، عنوان کرد: آموزش مهارت‌های زندگی و عجین شدن این آموزش با جسم و روح کودکان سدی در مقابل اعتیاد است.
وی همچنین در ارتباط با کتابچه آموزش مهارت‌های پیش‌دبستانی و چگونگی اجرای آن برای حاضرین و مربیان مطالب آموزشی بیان کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول