اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تحقق اهداف سال جهاد اقتصادی صورت می‌گیرد؛

ارائه آموزش‌های تخصصی در دانشگاه علمی- کاربردی گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علمی- کاربردی گلستان گفت: برای تحقق اهداف سال جهاد اقتصادی از امکانات دولتی برای آموزش‎های تخصصی بهره ‎گرفته‎ایم.

ارائه آموزش‌های تخصصی در دانشگاه علمی- کاربردی گلستان
حسن خان‎احمدی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: راه‎اندازی مراکز آموزشی علمی- کاربردی دستگاه‎های اجرایی مانند هلال‎احمر، بهزیستی و فنی‎ و حرفه‎ای در همین راستا صورت پذیرفته است.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد سال جهاد اقتصادی تصریح کرد: جهاد یک راهکاری است فوق‎العاده و با مبارزه عادی و ادامه مسیر به شکل معمولی و همیشگی فرق دارد.
خان‎احمدی تصریح کرد: در جهاد اقتصادی باید به همه ساز و کارهای از قبل آماده شده انرژی و قدرتی مضاعف بخشید تا با حداکثر توان حرکت و از آنها استفاده شود.
وی با بیان اینکه این واحد استانی فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده ‎است، اذعان داشت: در سال جاری تلاش شده تا از همه استعدادها و ظرفیت‌های موجود استان به نحوه شایسته استفاده کنیم.
خان احمدی به راه‎اندازی مراکز دولتی علمی- کاربردی اشاره کرد و گفت: با دایر شدن این مراکز آموزشی، تخصصی شدن و کاربردی ساختن نهادها و نیروی کار سرعت بیشتری به خود می‎گیرد.
رئیس دانشگاه علمی- کاربردی واحد استانی گلستان همچنین بیان داشت: علاوه بر این امر در سال جاری درصدد هستیم تا مراکزی را هم در جوار صنعت راه‎اندازی کنیم تا موجبات انتقال دانش به دست‎اندرکاران تولید بیشتر فراهم شود که در نتیجه آن میزان بهره‎وری ارتقا یابد و سوددهی اقتصادی نیز بالا رود.
خان‎احمدی افزود: همچنین با طرح مطالعات نیازسنجی در حال شناخت نیاز آتی استان به نیروهای کاردان هستیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول