اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رفسنجان:

مسئولان ولایت‌محوری را پایه‌ریزی کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت رفسنجان گفت: مسئولان جامعه چه در کارهای دینی و چه در کارهای اجرایی باید با استقامت و پایداری خود ولایت‌محوری را پایه‌ریزی کنند.

مسئولان ولایت‌محوری را پایه‌ریزی کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان با اشاره به خطبه نهج‌البلاغه در مورد ولایت‌پذیری اظهار داشت: ولایت‌پذیری اصلاح نمی‌شود، مگر آنکه بانیان و کسانی که در جامعه مسئولیتی دارند، اصلاح شوند.
وی گفت: مسئولان جامعه چه در کارهای دینی و چه در کارهای اجرایی باید با استقامت و پایداری خود ولایت‌محوری را پایه‌ریزی کنند.
رمضانی‌پور گفت: افرادی که شر هستند و قصد دارند، جامعه را با فتنه‌های خود متشنج می‌کنند، باید طرد شوند، با برائت از آنها باید کاری کنیم که به کار زشت خود پی ببرند.
وی به اهداف امام حسین (ع) و رشادت‌های فرزندان و برادرش عباس (ع) اشاره کرد و بیان داشت: فلسفه عبرت گرفتن از قیام امام حسین (ع) استفاده بردن از پیام‌های آن حضرت و به کار گرفتن آن در زندگی شخصی و اجتماعی است.
خطیب جمعه رفسنجان ابراز داشت: کسانی مانند قذافی که آن همه ظلم کرد و مسلمانان را کشت اگر می‌دانست عاقبت ظلمش به خودش بر می‌گردد و به نابودی می‌رسد، دست به این همه مسلمان‌کشی نمی‌زد.
وی افزود: سران کشورهای مسلمان خود دست نشانده اغیار و استکبار هستند و به نام اسلام دست به کشتار مسلمانان زده و این عاقبتی است که بیداری اسلامی برای آن‌ها رقم زد.
رمضانی‌پور از اهمیت عزاداری‌ امام حسین (ع) و یارانش به کشیدن آهی که ثواب تسبیح دارد، اشاره و ابراز داشت: نفس کشیدن حزن‌انگیز برای ظلمی که بر امامان وارد شده، بسیار ارزنده است و کسانی که تمام تلاش خود را برای ائمه‌ اطهار (ع) به کار می‌گیرند، پیوسته در عبادت به سر می‌برند.
وی خاطرنشان کرد: تاسوعا و عاشورای حسینی درس فداکاری‌، ایثار و اخلاص ‌به ما می‌دهد و با گسترش بذر بصیرت جریانی نو خلق می‌کند.
رمضانی‌پور به انتخابات مجلس نهم اشاره و با تأکید بر انتخاب اصلح اذعان داشت: شخصی که دوستدار ولایت و دلسوز است را انتخاب کنید، فرد انتخابی شما کسی نباشد که مصالح خود را به مصالح عموم ترجیح دهد.
وی به برپایی نماز ظهر عاشورا در محل مصلا رفسنجان تأکید کرد و گفت: براساس اعلام و تصمیم‌گیری مسئولان هیئت‌ها روز عاشورا تمام هیئت‌ها در مصلا با انسجام به اقامه عزاداری می‌پردازند و بعد از آن نماز ظهر عاشورا را با شوری خاص برپا می‌کنیم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول