اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

حفظ ولایت فقیه مهم‌ترین رسالت بسیجیان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: حفظ ولایت فقیه مهم‌ترین رسالت بسیجیان است.

حفظ ولایت فقیه مهم‌ترین رسالت بسیجیان است
به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، سردار عبدالرضا آزادی ظهر امروز در همایش تجلیل از نخبگان و بسیجیان نمونه شهرستان بهار اظهار کرد: مکتب بسیجی مکتب حسینی است و بسیج نیز با الهام‌گیری از عاشورا پشتیبان ولایت فقیه است.
وی گفت: هدف نهضت امام حسین (ع) اصلاح روند بود که امامت در جامعه اسلامی حاکم باشد و برجستگان بسیجی باید بدانند که مهم‌ترین رسالت حفظ ولایت فقیه است و شهدا نیز در همین راستا فداکاری کردند.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه بسیج سیاسی و جناحی نیست، تأکید کرد: نخبگان در عرصه‌های علمی مسئولیت سنگینی دارند و علم توأم با ایمان مقدمه استقلال و اقتدار کشور است.
فرمانده سپاه ناحیه بهار نیز گفت: بسیج در تمام دوران‌ها به خوبی درخشیده و ما توانسته‌ایم در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کنیم و تفکر بسیجی را در جامعه حاکم سازیم.
مجتبی حسینی گفت: در شهرستان بهار شش گردان عاشورا و الزهرا ساماندهی شده و بیش از 35 هزار نفر بسیجی به صورت عادی و فعال مشغول به فعالیت هستند.
امام جمعه شهر بهار نیز افزود: یکی از خطرات بزرگی که ارزش‌ها را مورد تهدید قرار می‌دهد تغییر تبدیل و مسخ ارزش‌هاست و پس از پیروزی انقلاب خطرات بی‌شماری کشور را تهدید می‌کرد که تفکر بسیجی توانست به عنوان لایه حفاظتی انقلاب را حفظ کند و این تفکر رمز بقای انقلاب است.
حجت‌الاسلام احمد عظیمی‌زاده بیان کرد: ماندگاری انقلاب به برکت تفکر بسیجی است و این تفکر سبب پویایی انقلاب شده است.
وی اضافه کرد: بسیجیان باید در حفاظت از ارزش‌ها حیات داشته باشند و منشأ اثر باشند و معروفات را در جامعه گسترش دهند و از منکرات جلوگیری شود.
در پایان از 120 نفر از نخبگان و بسیجیان نمونه هدایایی از سوی سپاه ناحیه بهار اهدا شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول